Geplaatst: 6 december 20159 jaren comment_2361427 Vroeger, toen ik nog een klein Nicolaatje was, mocht ik altijd voor een stuiver een snoepje halen bij de snoepwinkel als we gingen boodschappen doen. Gingen jullie wel eens naar de snoepwinkel en kunnen jullie nog bepaald snoep herinneren wat je vroeger at (en er nu misschien niet meer is)?
Geplaatst: 9 december 20159 jaren comment_2363103 Chocolade Sigaretten Bewerkt: 9 december 20159 jaren door Noretz
Geplaatst: 11 december 20159 jaren Auteur comment_2364288 Toevallig eens een zak snoep bij de Etos gekocht. Echt een tijd geleden Bewerkt: 11 december 20159 jaren door NicolaB
Geplaatst: 11 december 20159 jaren comment_2364296 Hier had ik het dus in m'n voorgaande post over. Man, dit is echt verrekte lekker, ik kan hoogstwaarschijnlijk wel twee bakjes van dit spul opeten;
Vroeger, toen ik nog een klein Nicolaatje was, mocht ik altijd voor een stuiver een snoepje halen bij de snoepwinkel als we gingen boodschappen doen.
Gingen jullie wel eens naar de snoepwinkel en kunnen jullie nog bepaald snoep herinneren wat je vroeger at (en er nu misschien niet meer is)?