- Reacties 73
- Bezichtigingen 65.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
3L1077 16 posts
-
Danger_dog_guy_7 12 posts
-
Dotz 5 posts
-
Dr.Oppai 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Ho ho ho, ik ben weer in het land! Samen met Rudolf en zijn vrienden zal ik binnenkort overal rondsleeën, op jullie te voorzien van alle geuren en kleuren pakjes. Maar! Dat kan alleen als we allemaal meedoen en ons allemaal kleden zoals het hoort, in mijn lievelingskleur rood! Om jullie het leven te vergemakkelijken heb ik mijn slaafjes Visser23 en 3L1077 de opdracht gegeven een nieuwe winkel te openen waar jullie aan democratische prijzen kerstmutsen en sjaals kunnen kopen!
– De Kerstman, 2015
Het is zover, Sinterklaas is voorbij. De laatste regelrechte sprint naar de eindejaarsfeesten! Dat gaan we vieren door, net zoals alle voorgaande jaren, overal kerstmutsen te dragen. Om jullie dit jaar het leven te vergemakkelijken, hebben Visser23 en ik de opdracht gekregen van de Kerstman om jullie daarbij te helpen. We gaan dus allemaal in kerstsfeer door het einde van het jaar!
Hieronder kun je een lijstje invullen, waarmee je een bestelling kunt plaatsen. Je kunt een aanpassing op je avatar of signature vragen, bestaande uit verschillende attributen. Daarna zullen Visser en ik zo snel mogelijk proberen je aanvraag te regelen, en dan ben je klaar voor het einde van 't jaar.
Extra info