Maar eigenlijk gaat het (vooral bij Online) meer om doden, overvallen en .... doden dan om het woord GTA. GTA betekent dus Grand Theft Auto !!!! Wat betekent Grote Auto Diefstal Maar de missies gaan behalve Simeon helemaal NIET over auto's stelen ????
Persoonlijk haal ik men geld puur uit het stelen/verkopen van wagens. Het duurt uiteraard veeeeeel langer eer ik aan 1miljoen zit als bij jullie, maar tja
Ik was weer eens per ongeluk op open GTA Online gekomen, resultaat: 2seconde mijn poppetje gezien en BAM (!!!!!!!!!!!!!!!) meteen door een jawel EIKEL doodgeschoten zonder reden of eender wat KL*TE !!! En natuurlijk ook massa geschreeuw van gierende kinderen met ellendige hoofdtelefoon : AAARRRGHHH IIII SHUT THE F*CK OFF AAAGGG OOOHHH :(
Nu mijn verhaal is : waarom kunnen er niet meer en betere missies zijn waar het woord GTA om staat : Auto's stelen, herspuiten, eventueel demonteren en wisselstukken apart verkopen, een eigen autohandel oprichten al dan niet met autokerkhof voor wisselstukken,.... ipv steeds die moorden ?
Hallo, eigenlijk kennen we allemaal GTA
Maar eigenlijk gaat het (vooral bij Online) meer om doden, overvallen en .... doden dan om het woord GTA. GTA betekent dus Grand Theft Auto !!!! Wat betekent Grote Auto Diefstal
Maar de missies gaan behalve Simeon helemaal NIET over auto's stelen ????
Persoonlijk haal ik men geld puur uit het stelen/verkopen van wagens. Het duurt uiteraard veeeeeel langer eer ik aan 1miljoen zit als bij jullie, maar tja
Ik was weer eens per ongeluk op open GTA Online gekomen, resultaat: 2seconde mijn poppetje gezien en BAM (!!!!!!!!!!!!!!!) meteen door een jawel EIKEL doodgeschoten zonder reden of eender wat
KL*TE !!! En natuurlijk ook massa geschreeuw van gierende kinderen met ellendige hoofdtelefoon : AAARRRGHHH IIII SHUT THE F*CK OFF AAAGGG OOOHHH
:( 
Nu mijn verhaal is : waarom kunnen er niet meer en betere missies zijn waar het woord GTA om staat : Auto's stelen, herspuiten, eventueel demonteren en wisselstukken apart verkopen, een eigen autohandel oprichten al dan niet met autokerkhof voor wisselstukken,.... ipv steeds die moorden ?
Dank