KoningJesper Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Hier kunnen jullie reacties kwijt over de serie over Myths, Conspiracy Theories en Legends in Games Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Doe je er ook Easter Eggs bij? Dan weet ik er nog wel een van Super Mario Galaxy 2 Je hoeft alleen maar de letters met de sterren achter elkaar te zetten. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Doe je er ook Easter Eggs bij? Dan weet ik er nog wel een van Super Mario Galaxy 2 Je hoeft alleen maar de letters met de sterren achter elkaar te zetten. urmrgay? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Doe je er ook Easter Eggs bij? Dan weet ik er nog wel een van Super Mario Galaxy 2 Je hoeft alleen maar de letters met de sterren achter elkaar te zetten. urmrgay? U R MR GAY oftewel Jij bent mr. Gay Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2015 (bewerkt) Ah die is wel geniaal haha! Maar ik doe vooral wat grotere mysteries zegmaar. Vinden jullie het interessant? Bewerkt: 11 december 2015 door KoningJesper Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Zeer leuk topic! Ben benieuwd naar wat er komen gaat. Goed bezig. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Ik vind het een leuk initiatief. Ga zo door! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Leuk, Jesper! Dit topic ga ik zeker volgen! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Het ene interessante topic na het andere KJ Ik was al bekend met dit fenomeen in SMG2, maar ben hartstikke benieuwd naar wat gaat volgen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Dit is idd 'n interessante (wellicht leerzame? ) topic! Ik ben dan zelfs geïnteresseerd naar de aankomende deeltjes, ik doe je het dan vooral zeker niet na. (Zoveel inspiratie heb ik spijtig genoeg niet, daarom dus...) Succes! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Mario galaxy 2: Een klassieker! Deze spoken zijn bij vele wel bekend en ook een beetje afschrikwekkend. Ze stonden als sky tree's in de file's dacht ik, maar dit lijken me nou niet bepaald bomen. Leuk artikeltje, ik blijf het zeker volgen! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Leuk initiatief KoningJesper, ik ga het volgen! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 20 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Heb er weer een stuk aan toegevoegd? Hoe vinden jullie m? Tips? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Haha, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen Vind het knap dat ze zoiets konden maken in die tijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.