Jump to content
  • Reacties 85
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_352438

Ligt er gewoon aan in welke tijd het zich afspeelt.Als het zich in de jaren 80 afspeelt dan motte ze geen hardcore of 50 cent toevoegen.De meesten hebben vaak niet eens door in welke tijd zich een GTa afspeelt.

Geplaatst:
comment_352604
Ligt er gewoon aan in welke tijd het zich afspeelt.Als het zich in de jaren 80 afspeelt dan motte ze geen hardcore of 50 cent toevoegen.De meesten hebben vaak niet eens door in welke tijd zich een GTa afspeelt.

Inderdaad het maakt mijn in ieder geval niet zoveel uit wat voor muziek er op de radio's komt.

Als het maar een beetje ruig is en niet dat katten gejank van: All my exses live in texas :klap:.

Geplaatst:
comment_353608

jah die neger muziek is eg boring geworden.

mischien gewoon techno of zoals de andere zegen hardcore hiphop maar geen en dan egt geen cowboy muziek.

al my exses live in texas.

Mischien mail sturen naar R :*D

Greets gybrus

Geplaatst:
comment_355676

Ik vind dat er meer DJ muziek erin moet gaan zitten.

* DJ Tiesto

* Armin van Buuren

* Paul van Dyk

Uiteraard hoort er altijd rap-muziek bij GTA, al is het mijn style niet.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_378070

Ik zou alle muziek er wel in willen. Het maakt mij niet uit, ik stel voor om gewoon zoveel mogenlijk radiostations te maken. Dan is iedereen tevreden, Hip-Hop, Hardcore en Top 40.

Ik zou er dan graag wel leuke DJ's willen bijhebben, iedereen mag maar 1 persoon wil ik er in het bijzonder in. Bij de automatische start zender, als je in een voertuig gaat zitten. Namelijk DJ: Lalzow Djones. Hij speelt in alle GTA's mee als DJ van een radiostation. Allemaal informatie over Lazlow Jones, of kijk mijn signature ;) .

Verder zou ik die boeren muziek er ook wel bij willen. De echte boeren zoals mij, horen graag K-Rose. Dit is wel een leuke zender en er wordt maf op gezongen. Dit is toch mijn voorkeur zender!

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.