Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2366370

Inderdaad, maar bijkomstigheden zoals wapens en armour moeten wel door de baas worden betaald. :)

als je het dropt via interactie menu bedoel je ? of? (ps :ik heb nog niet als vip gespeeld heb maar 800k dus )

Bewerkt: door gtavboy

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2373432

Inderdaad, 90% van het geld wat de bodyguards verdienen aan de Freemode Events of Challenges en van het verkopen van een straatauto (geen persoonlijk voertuig; daar krijgt de VIP niks van) gaat naar de VIP.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2379641

Sodeju wat tikt dat VIP uithangen hard aan met dubbel rp en $ nu t/m 11 februari. Je harkt met logisch spelen bijna $150.000 per uur binnen. Zelfs in een invite only in je uppie afwisselend sightseer (ruim $40.000) en hostile takeover (ruim $30.000). Iedere keer tussendoor even 5-10 minuten "wachttijd" op een totaal van vier uur VIP zijn tikt het lekker aan. Doe het nu al een paar dagen aaneengesloten met een vast groepje waarin we afwisselend VIP worden. Daarbij is het bedrag om te kunnen registreren als VIP t/m 11-2 verlaagd van $1.000.000 naar $500.000. Kost niets, alleen op je bank hebben. Dit als tip voor hen die (eerlijk) snel willen ranken/geld nodig hebben.

Geplaatst:
comment_2379795

Ik moet zeggen dat ik dit, na de heists, wel de leukste toevoeging vind aan GTA online. Heb hier nu al heel veel plezier mee gehad. EN het betaalt goed ook zonder die dubbele cash week...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.