Laat ik maar weer eens posten was mijn gedachte. Bij deze laat ik 2 logo's zien die ik laatst heb gemaakt voor mijn stage en voor een school project.
Laat maar weten wat jullie er van vinden.
(hij is te openen)
Dit logo is gemaakt op m'n stage. Deze is het helaas niet geworden, maar ik laat hem toch maar even zien . De uitleg van alles staat op de afbeelding zelf.
Dit logo is voor een project van mij op school. Het racing team van mijn school wou graag een logo dat snelheid, race en duurzaamheid uitstraalde. Als je goed kijkt, zie je in het woord 'blue' een race vlag, en is het blaadje bovenin de vorm van een auto die met de neus naar de rechterkant staat. De stip op de i is de spiegel van de auto.
Waddup!
Laat ik maar weer eens posten was mijn gedachte. Bij deze laat ik 2 logo's zien die ik laatst heb gemaakt voor mijn stage en voor een school project.
Laat maar weten wat jullie er van vinden.
(hij is te openen)
Dit logo is gemaakt op m'n stage. Deze is het helaas niet geworden, maar ik laat hem toch maar even zien
. De uitleg van alles staat op de afbeelding zelf.
Dit logo is voor een project van mij op school. Het racing team van mijn school wou graag een logo dat snelheid, race en duurzaamheid uitstraalde. Als je goed kijkt, zie je in het woord 'blue' een race vlag, en is het blaadje bovenin de vorm van een auto die met de neus naar de rechterkant staat. De stip op de i is de spiegel van de auto.
Wat vinden jullie er van?
Bewerkt: door Norrage