Bassieboy35 Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Dit topic is bedoeld voor vragen omtrent GTA Top 40. Stemmen kan tot en met de 31 december 2015 23:59! De hitlijst wordt in de chat uitgezonden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Het is de 10 beste nummers toch, niet je top 10? Maw, moet je onderscheid maken tussen de nr 1 en de nr 10? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Je moet eigenlijk wel onderscheid maken tussen de nummer 1 en nummer 10. Met de puntentelling weegt de nummer 1 positie zwaarder dan de nummer 10 positie. En ja, ik weet dat het lastig is met zoveel keuze. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Damn, je post was op dit vlak nogal dubbelzinnig, dus legde ik het voor mij meest voordelige manier uit Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Stemmen kan maar tot en met 31 december 2015 23:59 dus doe het snel!Als ik al die nummers nog eens wil luisteren voor ik m'n stem uit breng, red ik dat niet voor die datum Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Damn, je post was op dit vlak nogal dubbelzinnig, dus legde ik het voor mij meest voordelige manier uit Voor het gemak ook even in het Stemtopic gemeld, bedankt voor je vraag! Stemmen kan maar tot en met 31 december 2015 23:59 dus doe het snel!Als ik al die nummers nog eens wil luisteren voor ik m'n stem uit breng, red ik dat niet voor die datum Maar goed ook dat ik niet de moeite heb genomen om linkjes naar alle nummers te plaatsen. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 (bewerkt) Maar goed ook dat ik niet de moeite heb genomen om linkjes naar alle nummers te plaatsen. Wou ik net gaan vragen of je ..... Top topic, man! Zitten echt pareltjes tussen. Zal eens kijken of ik een top 10 kan maken Bewerkt: 24 december 2015 door Dexist Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Leuk initiatief, ben benieuwd of er iets anders uitkomt dan de vorige keer dat zoiets georganiseerd werd. Dank voor de credits ook. Wordt wel interessant hoe de nummers uit V gaan scoren Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Leuk initiatief, ben benieuwd of er iets anders uitkomt dan de vorige keer dat zoiets georganiseerd werd. Dank voor de credits ook. Wordt wel interessant hoe de nummers uit V gaan scoren Het idee is hetzelfde, alleen de titel is verschillend. Men kan niet alles weten wat er in het verleden is georganiseerd. Beetje jammer dat je nu over credits gaat beginnen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 24 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2015 (bewerkt) Er is nog wel naar de GTAVisie Songfestival Contest gekeken voordat dit idee online kwam. Naar mijn idee staat dit idee ver genoeg weg van die contest. Hier gaat het meer om de fun, niet om een beperkte lijst, niet om een winnaar, niet per se om een nummer 1, maar om een hitlijst. Ik zou daarvoor eerder de credits naar de Nederlandse Top 40 moeten geven. Maar goed, dat is mijn mening. Als jij graag credits wilt, kan je ze krijgen. Ik vind de credits niet belangrijk. Bewerkt: 24 december 2015 door Bassieboy35 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Leuk initiatief, ben benieuwd of er iets anders uitkomt dan de vorige keer dat zoiets georganiseerd werd. Dank voor de credits ook. Wordt wel interessant hoe de nummers uit V gaan scoren Hahahah typisch jou Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Geplaatst: 25 december 2015 Dit is wel 'n vermakelijk idee! Ik zal zometeen m'n stem even uitbrengen, alhoewel er iets té veel nummer zijn waardoor ik minsten een half uurtje mee bezig ben. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Geplaatst: 25 december 2015 Ik heb een vraag, mag ik ook een lijstje van 40 nummers insturen? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2015 (bewerkt) Hahaha keuzes blijven lastig, kan ik mij voorstellen. Alleen om 40 nummers in te zenden zou niet voor iedereen op gaan, kost te veel moeite en kiezen wordt er ook niet makkelijker van. Bedankt allemaal al voor jullie stemmen overigens! Er kan al een top 40 gemaakt worden met deze inzendingen, maar om toch een beter beeld te krijgen zijn er zeker nog stemmen nodig om er echt een 'representatieve' lijst van te maken. Bewerkt: 25 december 2015 door Bassieboy35 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Geplaatst: 25 december 2015 Hahaha keuzes blijven lastig, kan ik mij voorstellen. Alleen om 40 nummers in te zenden zou niet voor iedereen op gaan, kost te veel moeite en kiezen wordt er ook niet makkelijker van. Bedankt allemaal al voor jullie stemmen overigens! Er kan al een top 40 gemaakt worden met deze inzendingen, maar om toch een beter beeld te krijgen zijn er zeker nog stemmen nodig om er echt een 'representatieve' lijst van te maken. Was dan ook sarcasme lieve schat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.