Jump to content
Geplaatst:
comment_2367926

Als ik wil inloggen op de iFruit app krijg ik dit bericht: "Your account has too many failed login attempts. Signing in to the Social Club website wil re-activate the account. Please ensure that only your Social Club nickname or email linked to it are used when signing into iFruit."

Ik heb al meerdere malen ingelogd op de website, maar ik kan nog steeds niet op de iFruit app. Iemand die mij kan helpen?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2367927

Heb je toevallig al geprobeerde de app te verwijderen en opnieuw te downloaden?

Het schijnt een bekend probleem te zijn, bekijk maar eens de reacties op deze R* support pagina. Het beste wat je kan doen is een Ticket invullen en dan zal het vast en zeker goed komen. Voor het ene probleem duurt het wat langer dan het andere probleem, maar dit lijkt een kwestie van even je inlogpogingen resetten naar 0.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.