ERRWINS Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Het reactietopic van Pimp My Ride! Reageren
aron24 Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Het maakt niet uit welke console je hebt? Omdat de old-gen geen lowriders heeft bijvoorbeeld. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Nee, alle platformen kunnen gewoon mee doen! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Cool! Ik ben zeker van de partij Wanneer kicken we af? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Aanstaande maandag. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Eerste editie staat online zie ik, ga straks meteen aan de slag! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Mogen pre mades ook ingestuurd worden? Heb namelijk bijna geen GTA cash meer.. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Natuurlijk! Als je er ook een foto bij kunt maken van het origineel? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Ah, wat jammer. Ik dacht dat Benny's in singleplayer ook toegankelijk was, maar helaas Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Ah, wat jammer. Ik dacht dat Benny's in singleplayer ook toegankelijk was, maar helaas Vind ik ook raar, maar dat houd je toch niet tegen om een mooie wagen in te sturen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Ah, wat jammer. Ik dacht dat Benny's in singleplayer ook toegankelijk was, maar helaas Vind ik ook raar, maar dat houd je toch niet tegen om een mooie wagen in te sturen? Sinds ik overgestapt ben naar ps4 heb ik GTAO nog niet gespeeld en een character transfer zit er ook niet in door een nieuwe psn ID. Maar zal proberen wat moois te maken met de middelen die LSC te bieden heeft. Immers zijn de last-gen players daar ook toe beperkt. Ben wel een beetje geschrokken na het zien van filmpje :$ Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Ik ben benieuwd naar het resultaat! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Voor de mensen die op PC spelen en niet genoeg cash hebben om een nieuwe lowrider te customizen is er een mod uitgebracht dat de lowriders ook naar storymode brengt Dat ik hier niet eerder aan gedacht heb... https://www.gta5-mods.com/scripts/benny-s-motorworks-sp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.