Storende elementen in GTA V
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Ik denk dat de meeste mensen hier op het forum mij kennen als een groot GTA-fan en ik kan zonder twijfel zeggen dat de GTA-serie een grote invloed heeft gehad op mijn leven. Elke GTA die werd uitgebracht heb ik met heel veel plezier gespeeld, ook GTA V hoewel deze wat mij betreft een aantal elementen bevat die het een erg atypische GTA-game maken.
Normaliter speel ik de verhaallijn van een GTA-game meerdere malen, echter is dit bij GTA V nooit het geval geweest. Een aantal zaken die voor mij het spelplezier hebben gedrukt:
Wellicht heeft dit topic weinig toevoegende waarde aan dit forum, echter wil ik jullie mijn persoonlijke mening over de jongste telg in de serie niet onthouden. Misschien zijn er een aantal mensen die mijn mening hieromtrent delen, anderzijds is het mogelijk dat er mensen compleet het tegenovergestelde denken. Mijn wens is gewoon dat Rockstar Games bij het maken van een volgende GTA-game een aantal compleet onrealistische features achterwege laat en zich opnieuw volop focust op de singleplayer van de game.Graphics, gameplay,.. het zijn allemaal belangrijke elementen voor een goede game, maar een Grand Theft Auto game staat of valt met haar verhaallijn.