Geplaatst: 8 januari 20169 jaren comment_2371450 Hoi, ik ben na een tijdje weer gta beginnen te spelen. Na wat gespeeld te hebben loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik zit in een sessie misschien net maar 5 minuten en iedereen leaved de sessie en ik blijf er in me eentje inzitten. Wat is hier van de oorzaak en wat de oplossing
Geplaatst: 20 januari 20169 jaren comment_2374847 Heel af en toe loopt de publieke server leeg.Gister toevallig weer een keer toen ik net de laatste seconden van een challenge weg zag tikken en ik op nummer 1 stond
Geplaatst: 20 januari 20169 jaren comment_2374870 Dat zijn van die momenten waarop je het zeker niet moet hebben! Heb het deze week 3x achter elkaar gehad terwijl ik samen met iemand van de crew in een verder publieke sessie zat.. Hij zag mij als enige de sessie verlaten en ik zag juist iedereen in mijn sessie leaven.. Gisteravond daarentegen weer een aantal uur niets aan de hand.. kan er geen oplossing voor vinden.. DNS is het ook niet..
Geplaatst: 23 januari 20169 jaren comment_2375742 Heb een nieuwe router gekocht en de ubee van ziggo in bridge mode laten zetten.. Probleem verholpen..! Geen aanpassingen meer in dns, poorten, dmz, ideaal.
Geplaatst: 23 januari 20169 jaren comment_2375749 Gister Prisonbreak Heist aan het doen. Moesten we alleen nog maar weg vliegen van het vliegveld valt iemand zijn internet verbinding weg... Dikke kak!
Hoi, ik ben na een tijdje weer gta beginnen te spelen. Na wat gespeeld te hebben loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik zit in een sessie misschien net maar 5 minuten en iedereen leaved de sessie en ik blijf er in me eentje inzitten.
Wat is hier van de oorzaak en wat de oplossing