Geplaatst: 8 juli 200420 jaren comment_13307 weet iemand waar ik blueprints voor autos kan hale, zodat ik een beetje kan beginne met het maken van een paar auto's <_< <_< :blink:
Geplaatst: 9 juli 200420 jaren comment_13474 Jah je kan bij google kijken voor bleuprint of Klik hier
Geplaatst: 13 juli 200420 jaren comment_14617 ik heb die tutorial maar ik weet niet hoe je op Vertices Mode overgaat
Geplaatst: 13 juli 200420 jaren comment_14663 maarbij sommige blueprints heb je alleen boven en zijzicht hoe moet je die dan maken
Geplaatst: 14 juli 200420 jaren comment_14779 Je moet je er een uitkiezen waar alle aanzichten opstaan en die met paint of een ander programma doormidden hakken zodat alle aanzichten apart zijn, die moet je opslaan en dan uploaden in de Zmodeller btw: niet dubbelposten gebruik de editknop
Geplaatst: 14 juli 200420 jaren comment_14789 ik heb die tutorial maar ik weet niet hoe je op Vertices Mode overgaat Dat is iets wat ik ook niet snap. Maar het is opzich niet belangrijk. Je kunt gewoon verder gaan met Create > Faces > Strip als je eenmaal een vierkantje neer hebt gezet. Strip Faced zijn driehoeken die je precies zo kan maken als je wil. Zo kun je dus makkelijk en snel alles opvullen.
weet iemand waar ik blueprints voor autos kan hale, zodat ik een beetje kan beginne met het maken van een paar auto's <_< <_< :blink: