Thundercover Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Na Oud en Nieuw is de crew nog even doorgegaan met feesten en spelletjes spelen, waaronder een traditionele stoelendans. Daar is de volgende waslijst aan verandering uitgekomen; houd je vast! Ten eerste begon het bij Dutchy3010 weer te kriebelen en heeft een kleine vakantie haar doen overhalen om weer aan te slag te gaan. Wij zijn hier enorm content mee en dus zal ze vanaf heden weer in haar vertrouwde rode kleur op het forum te zien zijn. Voorheen modereerde ze daarnaast ook het GTA Serie-forum, maar daarvoor hebben we een oud-gediende gevonden: Bassieboy35 keert terug in de crew. Naast het Serie-forum zal hij ook, samen met ERRWINS, voortaan de Nieuwsfora modereren waarin ze ons op de hoogte zullen houden van het laatste nieuws omtrent Rockstar en GTA. Om het ERRWINS niet te zwaar te maken, zal hij Computer Talk verlaten. Als vervanger hebben we niemand minder dan Beste Computerexpert Crypteq bereid gevonden om het stekje naast Big Boss in te nemen, in ruil voor de fora van GTA IV en V. Ook daar hebben we een vervanger voor gevonden: PrioX zal vanaf nu in een blauw kleurtje over het forum lopen. Om het helemaal af te sluiten is ook Svenie weer in het blauw te bewonderen. Hij zal het pakket van Foreigner97 verlichten door de fora van Chinatown Wars en de Trilogy-spellen over te nemen. Foreigner97 zal wel de Classics blijven modereren. Als ik het goed heb komt het samenvattend dus hier op neer, met onderstreept de verandering vanaf vandaag: Admins: Dutchy3010, Guardian1980, Joriz, Thundercover Nieuws: Bassieboy35, ERRWINS GTA Serie: Bassieboy35 GTA V: Phoenyxar, Narukami, PrioX GTA IV: Guardian1980, PrioX GTA Chinatown Wars: Svenie GTA San Andreas, Vice City, III: Svenie Computer Talk: Big Boss, Crypteq Aan allemaal: welkom (terug) en veel succes! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Welkom terug aan de oud-gedienden, nieuwkomer PrioX van harte welkom en succes met jullie taken! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Haha, gekkenhuis Ik zag Dutchy helemaal onderaan in het rood, dus scrollde maar meteen naar boven. Nou, succes iedereen! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Weer een heel circus. Veel succes heren en dame! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 GTA V is nu gewoon een TU-fest aan het worden. Wel, veel succes allen! :o Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Gefeliciteerd Prio en Sven! PS: Dutchy, maak het volgende keer iets minder obvious dat je terugkomt Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Wauw, wat?! Ik stond er wel raar van op te kijken (in de positieve zin). In ieder geval véél succes iedereen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Ten eerste begon het bij Dutchy3010 weer te kriebelen en heeft een kleine vakantie haar doen overhalen om weer aan te slag te gaan. Dat kon ook niet anders. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Succes! Gefeliciteerd! Welkom! Welkom terug! Gefeliciteerd! Succes! Succes! Gefeliciteerd! Welkom! Succes! Gefeliciteerd!Succes! Gefeliciteerd! Welkom! Welkom terug! Gefeliciteerd! Succes! Succes! Gefeliciteerd! Welkom! Succes! Gefeliciteerd!Succes! Gefeliciteerd! Welkom! Welkom terug! Gefeliciteerd! Succes! Succes! Gefeliciteerd! Welkom! Succes! Gefeliciteerd!Succes! Gefeliciteerd! Welkom! Welkom terug! Gefeliciteerd! Succes! Succes! Gefeliciteerd! Welkom! Succes! Gefeliciteerd! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 PrioX, welkom bij de club, heel veel succes en plezier met je nieuwe takenpakket. Svenie en Bassieboy35, top om jullie weer in het blauw te zien, succes. En Dutchy? Ach, echt weg ben je nooit geweest Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Yes, kan ik eindelijk weer berichten aanpassen zonder dat er bij staat dat ik ze bewerkt heb. Daar doe ik het voor! Reageren
RUBENN Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Van sommigen had ik het wel verwacht Veel succes allemaal en welkom terug! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Yes, kan ik eindelijk weer berichten aanpassen zonder dat er bij staat dat ik ze bewerkt heb. Daar doe ik het voor! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Ik kreeg ineens een PB van een rode Dutchy, daar keek ik wel van op... Succes allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.