Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

eigen kenteken

Hallo mensen ik heb een vraag.

Ik wil graag me eigen naam in kenteken van gta online. Maar dat lukt niet. Ik heb de app gedowload ensow en naam van me kenteken die ik wikde maar als ik online ga komt er niet. Wie kan een uitgebruide uitleg zetten?

Ps3 consule

>>> Door PrioX: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop. Ook verplaatst naar het GTA Online-forum. smile3.gif <<<

Featured Replies

Hallo mensen ik heb een vraag.

Ik wil graag me eigen naam in kenteken van gta online. Maar dat lukt niet. Ik heb de app gedowload ensow en naam van me kenteken die ik wikde maar als ik online ga komt er niet. Wie kan een uitgebruide uitleg zetten?

Wat bedoel je met online gaan?

Je moet eerst ook naar Los Santos Customs en dan bij het Plates menu staat er nu een extra mogelijkheid: private plate.

Mocht je al bij LSC zijn geweest en hij stond er niet bij, dan heb ik geen idee hoe en wat nope.gif

By the way, je kan je berichten bewerken, staat een knopje voor rechtsonder je berichtje.

Edited by FrankyFourFingers

• Author

Bedoelde ik wil me eigen naam van me kenteken in em.auto zien als ik online speel

Hallo,

Misschien dat deze guide je kan helpen. Ik had laatst namelijk ook wat problemen doordat ik was vergeten de nummerplaat te bestellen op mijn auto. Ik had dus alleen de nummerplaat aangemaakt. knipoog.gif

Hopelijk werkt het voor je. :)

Heb je ook op de blauwe orderknop gedrukt, links onder bij een auto?

Ks2TRjv.jpg

Wat ik meestal doe is er iets bijbestellen zoals een kleurtje of iets dergelijks omdat 'ie hem dan meestal wel pakt. :)