Het was een zeer spannende strijd tussen de deelnemers. De deelnemers, die in sommige gevallen nog niet bekend zijn, hebben goed hun beste gedaan om een mooie wagen te creëren. Dankzij de diversiteit tussen de rondes, was de uitslag telkens weer een raadsel. Maar dan nu, de stemmen zijn geteld, het rekenwerk is gedaan. De uitslag is bekend!
Ronde 1:
Deelnemer 1 = Aron24 (0)
Deelnemer 2 = GTA Kevin (3)
Deelnemer 3 = .Sharingan (6)
Deelnemer 4 = KaiSkillzz (10)
Winnaar: KaiSkillzz
Ronde 2:
Deelnemer 1 = .Sharingan (6)
Deelnemer 2 = GTA Kevin (1)
Deelnemer 3 = Aron24 (1)
Deelnemer 4 = FrankyFourFingers (7)
Winnaar: FrankyFourFingers
Ronde 3:
Deelnemer 1 = .Sharingan (11)
Deelnemer 2 = Aron24 (0)
Deelnemer 3 = FrankyFourFingers (4)
Winnaar: .Sharingan
Zoals jullie zien heeft elke ronde een andere winnaar. Op basis daarvan kan ik geen winnaar kiezen, dus pak ik even het aantal stemmen erbij per ronde. Aangezien KaiSkilzz maar één ronde heeft meegedaan, komt hij niet in aanmerking voor de eerste plaats. Er blijven nu nog twee deelnemers over; FrankyFourFingers en .Sharingan. En dan blijft er nog maar één mogelijkheid over en dat is:
.Sharingan is de winnaar met maar liefst 23 stemmen!
Als tweede volgt FrankyFourFingers met 11 stemmen!
En als 'last but not least' KaiSkillzz met 10 stemmen!
Alle deelnemers, hartelijk dank voor het deelnemen en wellicht tot de volgende keer!
Welkom bij de uitslag van Pimp My Ride!
Het was een zeer spannende strijd tussen de deelnemers. De deelnemers, die in sommige gevallen nog niet bekend zijn, hebben goed hun beste gedaan om een mooie wagen te creëren. Dankzij de diversiteit tussen de rondes, was de uitslag telkens weer een raadsel. Maar dan nu, de stemmen zijn geteld, het rekenwerk is gedaan. De uitslag is bekend!
Ronde 1:
Deelnemer 1 = Aron24 (0)
Deelnemer 2 = GTA Kevin (3)
Deelnemer 3 = .Sharingan (6)
Deelnemer 4 = KaiSkillzz (10)
Winnaar: KaiSkillzz
Ronde 2:
Deelnemer 1 = .Sharingan (6)
Deelnemer 2 = GTA Kevin (1)
Deelnemer 3 = Aron24 (1)
Deelnemer 4 = FrankyFourFingers (7)
Winnaar: FrankyFourFingers
Ronde 3:
Deelnemer 1 = .Sharingan (11)
Deelnemer 2 = Aron24 (0)
Deelnemer 3 = FrankyFourFingers (4)
Winnaar: .Sharingan
Zoals jullie zien heeft elke ronde een andere winnaar. Op basis daarvan kan ik geen winnaar kiezen, dus pak ik even het aantal stemmen erbij per ronde. Aangezien KaiSkilzz maar één ronde heeft meegedaan, komt hij niet in aanmerking voor de eerste plaats. Er blijven nu nog twee deelnemers over; FrankyFourFingers en .Sharingan. En dan blijft er nog maar één mogelijkheid over en dat is:
.Sharingan is de winnaar met maar liefst 23 stemmen!
Als tweede volgt FrankyFourFingers met 11 stemmen!
En als 'last but not least' KaiSkillzz met 10 stemmen!
Alle deelnemers, hartelijk dank voor het deelnemen en wellicht tot de volgende keer!