- Reacties 33
- Bezichtigingen 5.7k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
ThunderDuck 6 posts
-
NicolaB 5 posts
-
Bassieboy35 4 posts
-
Forumrunner 3 posts
Popular Days
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hallo, door een situatie hebben heb ik iets ondekt
Met volle overtuiging weet ik, dat het kanker medicijn is ontdekt. Alleen moet het nog ontdekt worden door de menigte
Wiet olie, henpoil, hennepolie, thc/cbd olie allemaal (bijna) hetzelfde.
Wiet olie wordt uit de cannabis plant gehaald(goh).
En de cannabis plant is de meest genezende plant ter wereld! Het geneest bijna alle denkbare moderne ziektes. Waarom is het dan illegaal?
Om dat te weten moet je eerst weten hoe de olie werkt.
In Je lichaam zit een systeem dat eigenlijk alles regelt wat met je imuunsysteem te maken heeft. Dat systeem heet het endo cannabinoid systeem. Dat systeem bestaat uit verschillende receptoren die 2 hele belangerijke stoffen maken. cbd en thc.
Door de tijd heen is dat systeem niet goed meegegroeid met nieuwe gevaren o.a roken. Hierdoor is er te wienig cbd en thc in een lichaam
Laat er nou net 1 plant op de wereld zijn die precies dezelfde stoffen maakt.
Hennep.
Wat de cbd en de thc doen tegen kanker werkt heel simpel.
Die 2 stoffen kunnen cellen "progammeren" tot celafbraak.
Wat kanker cellen dus niet hebben. Normale cellen hebben dit wel dus je kan geen bijwerkingen krijgen zoals bij een chemo.
Het kan ook niet uitwerken.
Bij chemo vernietigt het medicijn de cellen, bij cannabis doen ze dat zelf. Zodat het niet uit kan werken.
Terug op de vraag waarom is cannabis dan illegaal is als het helpt bij zoveel ziektes.
Dat is ook heel simpel de bedrijven die de medicijnen maakt die kunnen geen geld verdienen aan een plant want het is een plant... Daar kan geen patent op.
En die bedrijven willen geld verdien dus maken ze thc( waar je stoned van wordt en ook erg belangerijk is voor kanker patiënten) illegaal.
De kanker van een naaste van mij is gekrompen zonder chemo..., volgens doktoren een medisch wonder... Genzing is nog ver weg maar komt dichterbij.
Groeten mij!
Nog vragen?
En geef je mening hier naar tuurlijkk over!
>>> Door SpacyColours: Ik heb je bericht een beetje aangepast. Een discussie over wietolie als kankermedicijn is prima, maar mensen aanzetten om dit bericht te verspreiden zie ik als spam en dat is niet toegestaan.<<<
Bewerkt: door SpacyColours