Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vet: Stunten met een BMX

Hoe verplaats jij je altijd in GTA V? Met de auto? Nou, YouTuber Fishy Dizzle in ieder geval niet. Hij verplaatst zich graag met een BMX. Niet zomaar door simpelweg te fietsen, nee hij stunt er ook nog eens mee! In de onderstaande video zie je stunts waarin hij over railings grind, tegen de muur op rijdt en uiteraard ook veel gebruik maakt van springen. Als je dat zo ziet heb je daar wel wat ervaring voor nodig...



Doe jij het hem na?

Bron:

Featured Replies

Tof! Ik doe het hem zeker niet na!

Het is al vaker voorgesteld volgens mij maar kunnen we voor dit soort topics geen apart subforum maken waar dan enkel fan media wordt geplaatst? Sinds Bassieboy weer actief is wordt dit forum als het ware overspoeld met dit soort topics.. Niet dat dat niet goed is, ik juich het juist toe. Maar imo dan wel in een apart forum.

En Bassie, je post een GTA:Online video in het GTA V nieuws forum ;)

  • Author

Bedankt voor je feedback, ik zal het eens binnen de crew voorleggen. ;)

Sommige stunts zal ik zeker wel kunnen nadoen (en aangezien ik soms wat rondrijd met de BMX doe ik dat ook vrij vaak), maar uiteraard zijn er veel stunts waar ik gewoon van ga genieten en de moeite niet zal ondernemen ze te recreëren. Altijd leuk, zo'n BMX-montage.

ziet er wel gaaf uit.

Oefenen, oefenen, oefenen. Zelf heb ik niet de wens het te kunnen, maar ik vind het altijd mooi om dergelijke filmpjes te zien; ik verbaas me elke keer weer wat mensen er allemaal uit halen.

Bedankt voor je feedback, ik zal het eens binnen de crew voorleggen. knipoog.gif

Is dit forum onstaan door onder andere mijn feedback? If so, awesome!!

Het filmpje ziet er heel gaaf uit. Ik stunt ook af en toe met mijn fiets in Los Santos maar ik ben niet zo goed zoals hem. :$

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.