- Reacties 36
- Bezichtigingen 4k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
NicolaB 9 posts
-
KillerZero86 8 posts
-
Dutchy3010 7 posts
-
Sublime 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Zo, nu ik weer even een soort van actief ben wil ik graag een discussie starten over iets waar velen van jullie aan de vooravond van staan: het studeren. De meesten gaan MBO doen, een aantal HBO en nog een kleinere groep universiteit. Het is een tijd van loskomen, jezelf leren en je afvragen: wie ben ik eigenlijk? En een studentenvereniging, hoewel vooral gefocussed op HBO en Uni kan daar een integraal onderdeel van zijn. Nu ben ik heel benieuwd naar jullie visie daarover: hoe kijken jullie nu tegen studentenverenigingen aan? Is dat iets dat uberhaupt aan de orde is in jullie leven? Of zijn jullie zelf lid? Of vinden jullie het korporaal geneuzel wat niet nodig en een slecht idee is?
Zelf studeer ik in Delft en ben daar ook lid. Mijn vereniging kent een ontgroening waar ik ook zelf deel aan heb moeten nemen. Geen hele zware overigens. Zelf denk ik dat een vereniging een permanente vriendengroep biedt in je studententijd en daardoor erg waardevol kan zijn voor je leven als student. Daarnaast is het een uitstekende speelplaats om te gaan oefenen met het echt leven en biedt het de kans om vriendschappen voor het leven op te bouwen.