Geplaatst: 12 februari 20169 jaren comment_2379950 Ik heb een gaming pc gebouwd en heb het aangesloten aan mijn scherm, als ik de pc aanzet draaien de fans en gaan de lichten aan maar er is dan geen display en er komen ook geen POST geluiden van de speaker en als ik op de power knop druk, gaat de PC niet uit tenzij ik het ingedrukt houd. Dit zijn mijn specs: FX 6300 Standaard AMD koeling Asrock 970 pro3 r2.0 2X4 GB crucial ballistix ram R9 380 4GB Sapphire Nitro 1 TB Seagate 7200rpm hdd Sharkoon VG4-W case Sharkoon WPM 600 80+ bronze psu Samsung DVD brander
Geplaatst: 13 februari 20169 jaren comment_2380199 Ik zou met de processor terug gaan waar je hem hebt gehaald. Dat is dan toch echt het probleem... Nee, kan ook moederbord of geheugen problemen zijn, die kunnen dit soort dingen ook geven. Terug gaan/sturen naar de winkel en hun het laten testen, en hopen dat het geen montage fout is.
Geplaatst: 17 februari 20169 jaren Auteur comment_2380782 UPDATE: Ik heb het binnengebracht bij alternate en het lag idd aan mijn MOBO. Ik kreeg gewoon een nieuwe en typ dit nu vanuit mijn nieuwe pc De masterrace is zalig!
Ik heb een gaming pc gebouwd en heb het aangesloten aan mijn scherm,
als ik de pc aanzet draaien de fans en gaan de lichten aan maar er is dan geen display
en er komen ook geen POST geluiden van de speaker en als ik op de power knop druk,
gaat de PC niet uit tenzij ik het ingedrukt houd.
Dit zijn mijn specs:
FX 6300
Standaard AMD koeling
Asrock 970 pro3 r2.0
2X4 GB crucial ballistix ram
R9 380 4GB Sapphire Nitro
1 TB Seagate 7200rpm hdd
Sharkoon VG4-W case
Sharkoon WPM 600 80+ bronze psu
Samsung DVD brander