Geplaatst: 23 februari 20169 jaren comment_2381586 Als je 3 dode mensen terug tot leven kon wekken, wie zou je dan opwekken? Ik zou de volgende personen opwekken: D.B Cooper Ernesto Che Guevara Al Capone
Geplaatst: 24 februari 20169 jaren comment_2381688 Al Capone Zodat ie nog meer mensen kan vermoorden?
Geplaatst: 24 februari 20169 jaren Auteur comment_2381705 Al Capone Zodat ie nog meer mensen kan vermoorden? Hij was een goed man. Door hem hadden zwervers eten
Geplaatst: 24 februari 20169 jaren comment_2381744 M'n opa (die ik net als Big Boss ook niet gekend hebt) Bart de Graaf Niet echt dood, maar wel weg.. Dat is mijn knuffel, die zou ik toch wel graag terug willen. Het is toch iets wat ik elke dag bij me had, en ja.. Ook een soort band ofzo? Ik ben 'm nu 4 of 5 jaar kwijt, verloren in Spanje. Een knuffel leeft niet, maar ook weer wel, ik kan het niet uitleggen. Zoveel herinneringen, die daaraan zijn verbonden. Nyltje Bewerkt: 24 februari 20169 jaren door Nyltje
Geplaatst: 25 februari 20169 jaren comment_2381915 Niet echt dood, maar wel weg.. Dat is mijn knuffel, die zou ik toch wel graag terug willen. Het is toch iets wat ik elke dag bij me had, en ja.. Ook een soort band ofzo? Ik ben 'm nu 4 of 5 jaar kwijt, verloren in Spanje. Een knuffel leeft niet, maar ook weer wel, ik kan het niet uitleggen. Zoveel herinneringen, die daaraan zijn verbonden. Nyltje Bandje inspreken en 3x mezelf opwekken. Nee, zoiets is natuurlijk onmogelijk en ik heb ook daarom niet echt behoefte om zoiets terug te krijgen. Beter verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad en elk boek moet eens afgesloten worden (helaas).
Geplaatst: 7 maart 20169 jaren comment_2383126 Eh... Denk dat ik begin bij mijn familie. Lijkt me ook wel grappig om dan in eens zo'n fout te begaan en dan in eens Cleopatra of jesus omhoog te halen ofzo en dat dan de hele history fucked up raakt.
Geplaatst: 7 maart 20169 jaren comment_2383141 Grootvader die ik nooit gekend heb Coen van Vrijberghe de Coningh Christopher Lee
Als je 3 dode mensen terug tot leven kon wekken, wie zou je dan opwekken?
Ik zou de volgende personen opwekken:
D.B Cooper
Ernesto Che Guevara
Al Capone