JasonStatham Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Ik heb een nieuwe spelletje bedacht en ik geef een voorbeeldje: Maak een selfie met de verkoper in Ammu-Nation (De volgende post dan zijn selfie:) Maak een selfie met Lamar Maak een selfie voor een trein die op je afkomt. Het mag duidelijk zijn, dit is een onwijs leuk en debiel spel en hopelijk vinden jullie het wat. Enige voorwaarde is dat de selfie aan een bepaalde voorwaarde moet doen. Denk aan een bepaald persoon, een bepaalde plek of een willekeurige situatie zoals de drie hierboven. Of een combinatie... Ondanks dat dit in V:General staat, mag de selfie natuurlijk ook in GTA: Online worden gemaakt. Ik kick af: Maak een selfie met een dood dier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 Leuk spel! Ik heb het meteen even opgenomen in het Spelletjestopic. De foto met een dood dier: .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Volgende: Maak een selfie met een Banshee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 21 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2016 (bewerkt) Is de Banshee 900R ook goed? Maak vanuit de Mile High Club een selfie met de Maze Bank als achtergrond. Bewerkt: 21 maart 2016 door JustDoIt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 22 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2016 .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Onze wijkagent. Eventjes lenen van de hoofdpost :$ Maak een selfie met een aanstormende trein, maar hij mag niet bij Palmer Tayler Powerstation gemaakt worden omdat de trein daar stopt en dan wordt het toch iets te makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 25 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2016 De afloop zal ik maar niet laten zien... .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Volgende: Maak een selfie vanaf het Vinewood Sign met Los Santos op de achtergrond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 27 maart 2016 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2016 Maak een selfie met Michael, Franklin en Trevor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 28 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2016 (bewerkt) Pre: Post: Maak een selfie met het lijk van Johnny K. De afloop zal ik maar niet laten zien... Jouw gast doet me denken aan John Gotti in een hippe koraalroze overhemd Bewerkt: 28 maart 2016 door FrankyFourFingers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 10 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2016 .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Maak een selfie met een straatmuzikant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2016 (bewerkt) .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Maak een selfie met een antagonist naar keuze. Bewerkt: 29 april 2016 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2016 Selfie met Steve Haines: .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Maak een selfie met Mount Chilliad op de achtergrond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 12 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2017 .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Maak een selfie vanaf de hoogste kraan in Los Santos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 31 mei 2017 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2017 Laat ik eens populair doen en een selfie posten. Maak een selfie met een dode zeemeeuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2017 Maak een selfie vanaf een Jet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.