Jump to content
Geplaatst:
comment_2384576

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Uitgeschakelde deelnemers, evenals niet-deelnemers mogen hier niet (meer) posten. Net zoals in overige topics binnen dit forum.

• Reacties 225
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2386194

Ik heb geen idee.

Ik ga de test maken met behulp van kansberekeningen. Dat werkte voor die dude in de show een paar jaar geleden ook erg goed de eerste paar tests puh2.gif

Ja ik ook denk ik :puh: Heb de Mol ook niet veel zien mollen ;)
Geplaatst:
comment_2386196

Toevallig vandaag bij mij in huis probeerde iemand wel iets van vijftig keer om yahtzee te gooien, steeds zonder succes. Toen gaf hij het maar op, maar liet het iemand anders één keer proberen. En jawel hoor, in slechts twee worpen had die persoon yahtzee.

Dus ik ga daar voor de zekerheid maar niet vol op vertrouwen. :7

Geplaatst:
comment_2386202

Toevallig vandaag bij mij in huis probeerde iemand wel iets van vijftig keer om yahtzee te gooien, steeds zonder succes. Toen gaf hij het maar op, maar liet het iemand anders één keer proberen. En jawel hoor, in slechts twee worpen had die persoon yahtzee.

Dus ik ga daar voor de zekerheid maar niet vol op vertrouwen. emo.gif

Nou mijn zusje gooide ooit 8x achter elkaar Yathzee en ik gooide een paar potjes achter elkaar geen kut. :duh: En dat terwijl ik veeel slimmer en veeel ouder ben. :engel: Dus nee, dat gokken is niet te vertrouwen. :clown:
Geplaatst:
comment_2386220

Dus ik ga daar voor de zekerheid maar niet vol op vertrouwen. emo.gif

Nou mijn zusje gooide ooit 8x achter elkaar Yathzee en ik gooide een paar potjes achter elkaar geen kut. duh.gif En dat terwijl ik veeel slimmer en veeel ouder ben. hypocrite.gif Dus nee, dat gokken is niet te vertrouwen. clown.gif

Het enige wat ik hiervan moet denken is waarom heb ik niemand om bordspelletjes mee te spelen? nosmile.gif
Geplaatst:
comment_2386228

Het enige wat ik hiervan moet denken is waarom heb ik niemand om bordspelletjes mee te spelen? nosmile.gif

Misschien omdat je altijd probeert de spellen te saboteren? 0_0

post-131689-0-22604200-1459460373.gif

Geplaatst:
comment_2386372

Even een reminder

Voor de genen die nog niet de test hebben gespeeld: dit kan nog t/m 23:59. Zien we dan van jou geen test verschijnen, lig je automatisch uit het spel. En dat is niet wat je wil, toch?

Als je bang bent dat je ooit een test vergeet in te sturen, volg dan dit topic samen met het Moltests-topic. Dan blijf je namelijk altijd op de hoogte. Succes! :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.