Jump to content
Geplaatst:
comment_2384576

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Uitgeschakelde deelnemers, evenals niet-deelnemers mogen hier niet (meer) posten. Net zoals in overige topics binnen dit forum.

• Reacties 225
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2388869

Dexist, zat ik dicht bij die 3 jokers of niet?

Niet bij die drie, daar zat je nog een heel eind van af. Wel, denk ik als je nog een keer naar rechts was gegaan dat je op die 2 jokers zat. Daar sta je nu zowat naast.

1000, redelijk smile3.gif

Yep, had meer kunnen zijn als er iemand niet voor de vrijstelling ging :puh:, er niet iemand halverwege het spel besloot niet meer te bewegen en er over het algemeen wat vaker mijn advies werd opgevolgd.

Maar toch een mooi gemiddelde :D

Geplaatst:
comment_2388872

Ik snap niet hoe iemand voor de vrijstelling kon gaan zonder ook maar te weten waar die vrijstelling ongeveer lag? Dat kaartje in het begin van het topic was toch zo goed als nutteloos?

Geplaatst:
comment_2388873

Het plaatje waar jullie het mee moesten doen gaf wel aan waar jullie startten en waar de jokers/vrijstelling zich bevonden. Verder qua kamer indeling niks, hij geluk dat de onderste kamers groot waren en even hoog, zo bleef hij op de juist hoogte de hele tijd. Dat of, hij zelf had ook een kaartje :7

Geplaatst:
comment_2388886

Straks weer de test, op wie zal in nu deels gaan stemmen? Dan valt die af :)

Maakt niet uit, blijkbaar heb jij geen reden om test serieus in te vullen.

Geplaatst:
comment_2388887

Naja aangezien vorige keer het toevallig zo was dat nick en asphy weg vielen, en ik bij de test 1 en 2 respectievelijk deels op hun zat. Dus wie is het volgende slachtoffer puh2.gif

Maakt niet uit, blijkbaar heb jij geen reden om test serieus in te vullen.

Klopt gewoon random antwoorden geven en het komt wel goed.

Bewerkt: door Dexist

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.