Jump to content
Geplaatst:
comment_2384576

In dit Praat- & Overlegtopic kunnen alle opdrachten worden nabesproken, gereageerd worden op (uitslagen van) Mol-tests, enzovoort. Posts die over opdrachten gaan die nog bezig zijn horen uiteraard in het topic van die opdracht.

Regels:

• Alleen deelnemers van WidM mogen hier posten.
  • Zorg dat je met je posts hier het spel niet verpest. Een kleine uitspraak kan al grootstrekkende gevolgen hebben. De organisatie heeft het recht om posts te verwijderen indien zij dit nodig acht.
  • De normale forumregels zijn uiteraard ook van kracht.
  • Uitgeschakelde deelnemers, evenals niet-deelnemers mogen hier niet (meer) posten. Net zoals in overige topics binnen dit forum.

• Reacties 225
  • Bezichtigingen 12.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2385290

Als we de zeepjes zouden verkopen op de zwarte markt krijg je misschien wel twintig cent, Dexist! Want natuurlijk is twintig cent beter dan de oorspronkelijke vierhonderd euro!

Nouja oorspronkelijk was die 400 euro er niet, mensen verzwegen het mingeld gewoon nopompom.gif.

En dan is 20 cent wel beter dan 0 euro :D

Geplaatst:
comment_2385325

Het spel is dus echt begonnen! :) Ik ben wel benieuwd naar de hint die eruit is gegaan.

Jup ik ook :) Al vraag ik me af hoe 'verhullend' die hint is :puh:
Geplaatst:
comment_2385880

Hoe meesterlijk zou het zijn als Asphyxiated ons wekenlang gewoon het geld binnen laat harken en hij dan gewoon in de finale de pot wint.

Geplaatst:
comment_2385936

Aangezien we toch maar om een denkbeeldig bedrag spelen, mag de organisatie wat mij betreft best wat minder gul zijn voor de kandidaten. Ik denk dat de mol deze week niet meer kon doen dan zorgen dat we maar 90% van de pot wonnen ipv 100%, zonder dat het heel erg op zou vallen. Een gevulde pot is leuk, maar het mag best wat spannender. :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.