Geplaatst: 24 maart 20169 jaren comment_2385029 Goedenavond allemaal! Toen ik bezig was op Chrome, opende ik een nieuw tabblad om naar YouTube te gaan. Dit is echter niet gelukt, ik krijg geen foutmeldingen, enkel een grijs scherm waar 'naamloos' staat. Dit ben ik trouwens aan het typen op Microsoft Edge, geen fijn gevoel. Ik heb het internet eventjes afgeschuimd opzoek naar een oplossing, maar ik heb helaas niks gevonden. Screenshot: Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Alvast bedankt! Robin (lang geleden, hé)
Geplaatst: 24 maart 20169 jaren Auteur comment_2385031 Misschien Chrome verwijderen en opnieuw installeren? Oh juist, vergeten te vermelden; dat heb ik ook al geprobeerd, maar tevergeefs.
Geplaatst: 24 maart 20169 jaren comment_2385032 Zit je toevallig met adaware? Probeer adwcleaner eens, ik heb het gevoel dat je met rommel zit.
Geplaatst: 24 maart 20169 jaren Auteur comment_2385034 Zit je toevallig met adaware? Probeer adwcleaner eens, ik heb het gevoel dat je met rommel zit. Het is gelukt, bedankt! :-)
Geplaatst: 24 maart 20169 jaren comment_2385045 https://gtagames.nl/topic/126896-softwarehandleiding-20/#entry2052597 Misschien ook eens MBAM laten lopen, als je met zulke rommel zat, zal MBAM nog wel wat dingetjes vinden.
Goedenavond allemaal!
Toen ik bezig was op Chrome, opende ik een nieuw tabblad om naar YouTube te gaan.
Dit is echter niet gelukt, ik krijg geen foutmeldingen, enkel een grijs scherm waar 'naamloos' staat.
Dit ben ik trouwens aan het typen op Microsoft Edge, geen fijn gevoel.
Ik heb het internet eventjes afgeschuimd opzoek naar een oplossing, maar ik heb helaas niks gevonden.
Screenshot:
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.
Alvast bedankt!
Robin
(lang geleden, hé)