Jump to content
Geplaatst:
comment_2386578

Badge.png

Ratchet & Clank

Ontwikkelaar:
Insomniac Games

Uitgever:
Sony Computer Entertainment

Genre:
Action-Adventure

Platforms:
PlayStation 4

Aantal spelers:
1

Release:
20-april

Demo:
Neen

• Of je nu Ratchet-fan van het eerste uur bent of kennismaakt met de serie, er staat je een onvergetelijke reis door het heelal te wachten. Het oorspronkelijke ruimteavontuur van het tweetal is prachtig opnieuw bedacht en vormgegeven voor PS4™

• Klassieke gameplay, verbeterd voor de huidige generatie. Geniet van een vernieuwd, uitgebreider verhaal en nog meer actie, baasgevechten, spectaculaire graphics en geweldig acteerwerk uit de animatiefilm Ratchet & Clank™ (2016).

• Met ongelooflijke graphics dankzij de kracht van PS4™. De intergalactische capriolen van het dynamische duo zien er in de game net zo vet uit als in de film zelf.

Videotjes

Story Trailer

Reveal Trailer

Gameplay van planeet Gaspar

Gameplay van planeet Kerwan

Dus... Wie kijkt er nog meer uit naar deze game? Ik wacht al sinds de ps2 tijd op een ultrastrakke Ratchet and Clank game. Ondanks dat de ps3 games niet verkeerd waren, deden ze onder aan de ps2 games. Dit spel zal een soort van reboot/remake zijn van het allereerste deel, of een andere beschrijving zou zijn dat het spel is gebaseerd op de film die op zijn beurt is gebaseerd op het eerste spel.

Film, huh wat? Ja, er komt ook een film en die zal op dezelfde dag verschijnen in de bioscopen icon_mrgreen.gif

Ratchet-and-Clank-Playstation-4.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2390433

Jaah, met de map-o-matic gaat alles stuk eenvoudiger icon_mrgreen.gif

Ben je toevallig ook van plan om voor de Platinum Trophy te gaan?

Ik wil het natuurlijk wel gaan proberen maar zal heel lastig gaan worden.

Heb hem toevallig ook op de PS3 gespeeld omdat hij daar onderdeel was van die Ratchet & Clank Trilogy, maar daar niet eens Platinum kunnen halen.

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2390578

Ik wil het natuurlijk wel gaan proberen maar zal heel lastig gaan worden.

Heb hem toevallig ook op de PS3 gespeeld omdat hij daar onderdeel was van die Ratchet & Clank Trilogy, maar daar niet eens Platinum kunnen halen.

Ik ben wel van plan om voor de platina te gaan, maar of ik ook doorzet tot 't eind is maar de vraag :D

Er zit wel een flink vervelende missable trophy tussen: Death by Discp.

Verder is die wel heel goed te doen volgens deze Trophy Guide. Wel minstens twee playthoughs, maar dat is niet echt vervelend met zo een fun spel ^_^

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.