- Reacties 42
- Bezichtigingen 2.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Dexist 11 posts
-
SpacyColours 11 posts
-
KoningJesper 8 posts
-
JasonStatham 4 posts
Popular Days
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Keuzestress
Wat een geluksvogels zijn jullie toch als ik zo naar de opdracht kijk. Graag had ik jullie deze opdracht niet willen geven en meteen naar opdracht twee willen gaan, maar we hebben nou eenmaal een persoon nodig. Deze opdracht bestaat uit een kandidaat kiezen die inzicht heeft en te vertrouwen is. Niet zo moeilijk toch? Jullie krijgen ook nog eens €1000,- voor de pot als er unaniem besloten wordt. Unaniem wil zeggen dat iedereen het met de keuze eens is en allemaal op dezelfde persoon heeft gestemd. Anders hanteren we de methode van de meeste stemmen op een persoon.
Dat betekent dus ook dat diegene waar het ervoor uit ziet dat die gekozen gaat worden ook op zichzelf moet stemmen om unanimiteit te behalen. En ja, dat is mogelijk. Er mag overlegd worden bij deze opdracht. Als er binnen de tijd niet duidelijk naar voren komt wie de kandidaat gaat worden, dan kiest de organisatie de kandidaat uit.
De kandidaat die uiteindelijk gekozen is, krijgt in de volgende opdracht een aparte taak. Laten we zeggen dat hij niet zozeer deelneemt, maar de mensen gaat sturen. Meer vertellen we er voor nu nog niet over. Aan jullie de taak om verstandig kiezen en dus stemt op iemand die je vertrouwt...
Stemmen op een kandidaat doe je door een post te plaatsen met daarin de vetgedrukte tekst "Mijn stem gaat uit naar ... .". Wederom vervang je de puntjes weer voor de naam van diegene die jij deze taak toevertrouwd. Aanpassen is niet mogelijk; heb je eenmaal je keuze gemaakt? Dan blijft deze keuze. Een overleg van te voren is dus wel zo handig om unanimiteit te behalen.
Jullie hebben tot maandag 11 april 23:59 om iemand aan te wijzen.