Posted April 14, 20169 yr comment_2388689 Counter-Strike: Global Offensive Uitgever: Valve CorporationOntwikkelaar: Valve Corporation, Hidden Path EntertainmentGenre: First Person ShooterPlatform: Pc, Xbox360, Ps3Release: 21 augustus 2012Downloadbaar: Jamultiplayer: JaAantal spelers: Verschilt Ik vond het apart dat er nog geen enkel topic was over de meeste speelde FPS op dit moment. Zijn er nog CSGO spelers op dit forum? Edited April 14, 20169 yr by Dr.Oppai
April 15, 20169 yr comment_2388878 Vette game die CoD in z'n gezicht poept. CSGO is voor mij de go to tactical shooter. Alleen hoop ik dat er een overwatch type komt speciaal voor russen te bannen.
April 15, 20169 yr comment_2388882 Ik vond het apart dat er nog geen enkel topic was over de meeste speelde FPS op dit moment. Zijn er nog CSGO spelers op dit forum? Klik. Dit uiteraard geheel ter zijde.
May 16, 20169 yr comment_2394345 Vette game die CoD in z'n gezicht poept. CSGO is voor mij de go to tactical shooter. Alleen hoop ik dat er een overwatch type komt speciaal voor russen te bannen. Putin moet dit spel even verbannen in z'n land. Is de hele wereld weer blij!
May 27, 20169 yr comment_2396230 Gisteren ff een paar potjes met .Sharingan gespeeld, en daar zijn deze 2 clutches uitgekomen... XD
Counter-Strike: Global Offensive
Uitgever: Valve Corporation
Ontwikkelaar: Valve Corporation, Hidden Path Entertainment
Genre: First Person Shooter
Platform: Pc, Xbox360, Ps3
Release: 21 augustus 2012
Downloadbaar: Ja
multiplayer: Ja
Aantal spelers: Verschilt
Ik vond het apart dat er nog geen enkel topic was over de meeste speelde FPS op dit moment. Zijn er nog CSGO spelers op dit forum?
Edited by Dr.Oppai