Jump to content
Geplaatst:
comment_2390176

msg-56961-0-57401800-1461345438.png

Vandaag gaan we weer lekker MTA'en! icon_mrgreen.gif In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt. En nu je hier toch bent, laat even weten dat je komt!

Ripperderip van Megadreams: (hypocrite.gif)

Praktische info

Datum: zaterdag 23 april 2016

Tijd: 20.30 uur

Spel: Multi Theft Auto: San Andreas

Versie: 1.5

Server info

De server wordt gehost door @Megadreams.

IP: (de poort kan weggelaten worden)

Wachtwoord:

Regels

• Hou het netjes in de chat. Geen scheldwoorden dus!
  • Spam de chat niet vol. Ook al gaat dit niet moet je het toch vooral niet proberen.
  • Indien de organisatie iets vraagt luister dan ook naar de organisatie.
  • Cheats/hacks zijn ten strengste verboden.
  • Mods zijn toegestaan indien deze enkel het uiterlijk veranderen van bijvoorbeeld een model/texture maar hierbij de collisions niet aantasten. Mods die bepaalde features toevoegen aan het spel welke jou voordelen geeft en/of andere nadelen geeft vallen onder hacks.
  • Zorg er vooral voor dat je veel plezier hebt! icon_mrgreen.gif

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 5.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2390278

Heb het meest plezier gehad met busted :puh: Dat was echt lachen :D En dan vooral die keer dat 7 agenten achter mij aan rende en ik ala Charlie Chaplin maar rondjes en heen en weer bleef rennen :7 En dat ze uiteindelijk allemaal tegelijk op me inhakte :schater:

Hoe is t eigenlijk mogelijk dat ik dit gewoon soms een uurtje met een vriend wil spelen? Met bijvoorbeeld busted? Of is dit heel moeilijk?

Geplaatst:
comment_2390298

@Jesper: Je kan een lokale server opstarten om samen met vrienden te spelen. De busted gamemode is helaas niet te verkrijgen omdat deze voor mij gemaakt is voor de kerstmeeting destijds en nog niet werd gereleased.

Ik ben van plan om de gamemode verder uit te werken omdat iedereen het zo leuk vond. Met bijvoorbeeld:

- Beter balanceren van crimineel - agent.

- Criminelen niet weergeven op de radar maar inplaats hiervan helikopters alle criminelen laten volgen en hun positie doorgeven. Net als de mogelijkheid om als agent via dispatch de positie aan te duiden. Dit betekend ook dat je als crimineel jezelf kunt verbergen als je volledig uit het zicht van de helicopter en de agenten kan blijven.

- Mogelijkheid om weer een voertuig te krijgen (na een bepaalde periode).

- Campen in het water tegen gaan door bijvoorbeeld een systeem in te bouwen waarbij je moe kan worden of het invoeren van politieboten.

- Bugfixes

EDIT:

.png

Wat een prachtig moment.

Bewerkt: door Megadreams

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.