Jump to content
Geplaatst:
comment_2390329

msg-56961-0-57401800-1461345438.png

Na de gezellige MTA-avond gisteren gaan we vandaag het moderne Los Santos onveilig maken! :D Helaas is cross-platform niet mogelijk, dus de activiteiten en aantal deelnemers kunnen per platforum wat verschillen.

Praktische info

Datum: zondag 24 april 2016

Tijd: 20.00 uur (dat is na de Nederlandse bekerfinale voor de voetbalfans onder ons)

Aanmelding

[b]Ja, ik doe mee![/b]
[b]Console:[/b] 
[b]Social Club:[/b] 
[b]Headset:[/b]

Deelnemers - PC

[table=header]Forumnaam|SC|Headset

@3L1077|3L1077|

@SpacyColours|SpacyColours|Nee

@Thundercover|Thundercover|Nee

|GroningerNL|Ja

@MisterDM|FimbleUnity|Nee[/table]

Deelnemers - PS4

@ERRWINS|ERRWINS|

@Danger_dog_guy_7|Danger_dog_guy_7|Ja

@Tommie59|Tommie59|Ja

@Ezra24rct3|ezra24rct3|Ja

@the_gentleman6|the_gentleman6|Ja

@KaiSkillzz|alaska1001|Niet zeker

[/table]

Deelnemers - Xbox One

@Emre015|Mafia Of Roses |Ja

[/table]

Deelnemers - PS3

[/table]

Deelnemers - Xbox 360

[/table]

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2390550

Ik hoop dat het op de PS4 toch nog gezellig is geweest. :) Op de pc was dat het, tussen alle disconnects en re-invites door, zeker wel. Maar of je mij en Spacy nu heel vaak zult tegen komen in Online... ik betwijfel het. :puh:

Inderdaad, een aantal erg leuke game modes gespeeld, maar jammer genoeg ook een hele hoop storende dingen in het spel die de boel allemaal wel erg ophielden. Toch wil ik het nog wel vaker een kans geven, want het heeft ook wel ergens iets verslavends, maar dan wel met forumleden en niet met satanistische Russen. Dit was in elk geval een goede kennismaking. :Y

Geplaatst:
comment_2390603

Ik hoop dat het op de PS4 toch nog gezellig is geweest. smile3.gif Op de pc was dat het, tussen alle disconnects en re-invites door, zeker wel. Maar of je mij en Spacy nu heel vaak zult tegen komen in Online... ik betwijfel het. puh2.gif

Inderdaad, een aantal erg leuke game modes gespeeld, maar jammer genoeg ook een hele hoop storende dingen in het spel die de boel allemaal wel erg ophielden. Toch wil ik het nog wel vaker een kans geven, want het heeft ook wel ergens iets verslavends, maar dan wel met forumleden en niet met satanistische Russen. Dit was in elk geval een goede kennismaking. yep.gif

Of hackers, erger dan dat kan 't niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.