Jump to content
Geplaatst:
comment_2391261

CallOfDutyInfiniteWarfareFeaturedImage-700x394.png

Call of Duty: Infinite Warfare

Ontwikkelaar: Infinity Ward

Uitgever: Activision

Genre: Actie

Platforms: PS4, Xbox One, PC

Aantal spelers: 18 (?)

Release: 4-11-16

It's that time of the year again...!

-Word aangevuld als er meer bekent is-

Oh, en heb ik al gezegd dat er nog een leuk iets bij komt?

Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Ontwikkelaar: Infinity Ward (?)

Uitgever: Activision

Genre: Actie

Platforms: PS4, Xbox One

Aantal spelers: 18 (?)

Release: 4-11-16

-Word ook aangevuld zodra er meer bekent is-

Bewerkt: door NickOwnage

• Reacties 87
  • Bezichtigingen 61.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2391569

Ahahahaha, ik lach me dood! :schater: Ik had al beetje zo'n veronderstelling dat je per sé nog eens 'n keer geld over de balk

moet smijten als je die 'opgepoetste' Call of Duty 4 wilt bemachtigen. Wat een schande, je betaald jezelf al zo suf aan een spel wat eigenlijk

volledig uitgemolken is en zich iedere jaar wéér hervat op 't gebied van speelwijze. Man, man, man, wat schandalig! En dan blijft de mensheid

ieder jaar herhaaldelijk hun geld wegsmijten aan eenzelfde product, aangezien alle CoD's sinds 'n aantal jaar niets zijn veranderd (op een

aantal pietluttige frutseltjes na dan).

Bewerkt: door .PhoeniX.

Geplaatst:
comment_2391786

Ahahahaha, ik lach me dood! :schater: Ik had al beetje zo'n veronderstelling dat je per sé nog eens 'n keer geld over de balk

moet smijten als je die 'opgepoetste' Call of Duty 4 wilt bemachtigen. Wat een schande, je betaald jezelf al zo suf aan een spel wat eigenlijk

volledig uitgemolken is en zich iedere jaar wéér hervat op 't gebied van speelwijze. Man, man, man, wat schandalig! En dan blijft de mensheid

ieder jaar herhaaldelijk hun geld wegsmijten aan eenzelfde product, aangezien alle CoD's sinds 'n aantal jaar niets zijn veranderd (op een

aantal pietluttige frutseltjes na dan).

Je zult altijd geld moeten betalen voor een spel..

Geplaatst:
comment_2391994

Ik denk erover om deze CoD toch aan mij voorbij te laten gaan en lekker dit jaar voor BF5 kies.

Ik verwacht niet dat BF5 dit jaar zal verschijnen, DICE heeft zeker wat goed te maken na desastreuze launch van BF4 dus zal beter zijn als het dit keer wel goed gaat. In ieder geval voor april 2017 is wat ze gezegd hebben.

Dit jaar zal ik weinig in FPS duiken voorspel ik, tot zover ben ik alleen zeker van Rising Storm 2. Zowel DOOM4 als Homefront hebben me (nog) niet overtuigd en deze CoD laat ik zeker naast me liggen. Een CoD4 standalone zou ik nog wel overwegen, maar het lijkt mij dat ze die remaster vooral zullen gebruiken om de sales van Infinte Warfare te pushen... :kots:

Geplaatst:
comment_2392068

Ik zat nog eens goed na te denken en heb al een scenario in mijn hoofd zitten.

Deze Legacy Edition gewoon kopen, vervolgens de download code van die Modern Warfare Remake eruit halen en dan Infinite Warfare zelf aan mijn neefje geven.

Oja, de volgende link is misschien wel handig.

https://support.acti...-Remastered-FAQ

Bewerkt: door Noretz

Geplaatst:
comment_2392081
Call of Duty: Modern Warfare Remastered is only available through the Legacy, Legacy Pro, and Digital Deluxe editions of Call of Duty: Infinite Warfare.
Mocht je dus Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered willen spelen, dan ben je verplicht om de duurdere versies van Call of Duty: Infinite Warfare aan te schaffen. De goedkoopste optie die je dan hebt is de Legacy Edition, welke €89.99 kost.

Bewerkt: door Votair

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.