Jump to content
Bassieboy35

In And Out Week 29 april - 5 mei


Het lijkt erop dat we nog maar even moeten wachten tot de E3, want er is weer een nieuwe Adversary Mode. Toch is er wellicht een lichtpuntje. Het onderhoud van afgelopen week zit er al ruim en breed op, maar wat het inhield is nog steeds niet duidelijk. De geheimzinnigheid zou alleen maar het gevoel kunnen versterken dat er toch iets groots zit aan te komen, bijvoorbeeld de eerder verwachtte singleplayer DLC. Tot die tijd moeten we ons maar even vermaken met de bonusweken met deze week de In And Out Week.

gallery_123064_235_4979.jpg

In And Out Adversary Mode

Deze modus komt zoals eerdere speciale weken uit op de dinsdag, in de loop van de bonusweek. Vanaf 3 mei kun je deze modus spelen waarin een aanvallend team acht pakketjes moet zien op te pakken onder het oog van zwaarbewapende verdedigers. Als het de aanvallers binnen de tijd lukt, dan hebben zij de match gewonnen.

Playlists

Wederom ook weer speciale Playlists aan de hand van deze week. De Playlists start je tijdens het opstarten van GTA V/GTA: Online of je kan ze opzoeken in het menu. De Playlists leveren dubbel GTA$ en RP op. Iedere twee dagen is er een andere playlist:

  • Vandaag en zaterdag 30 april - Adversary Mode Playlist 1 - Met: Hunting Pack, Relay & Offense Defense
  • Zondag 1 mei en maandag 2 mei - Adversary Mode Playlist 2 - Met: Hasta La Vista, Every Bullet Counts & Keep the Pace
  • Dinsdag 3 mei tot donderdag 5 mei - In and Out Playlist - Met: Alle drie nieuwe In And Out maps.

Ammu-Nation

Ook Ammu-Nation doet weer mee in de bonusweek. Tot en met donderdag 3 mei kan je van de volgende kortingen genieten:

  • Grenades - 20%
  • Sticky Bombs - 20%
  • Assault Rifle Modificaties - 25%
  • Combat MG - 25%
  • SMG Ammo - 50%

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wederom zo'n overbodige akkefietje wat er niet in hoefde te zitten. Maar proficiat Rockstar met 't uitbrengen van de zoveelste doelloze

update! Jullie bewijzen jezelf dubbel én dwars dat jullie de ware opvolgers zijn van EA, of anders gezegd; R* is GTA Online gewoon flink aan

het uitmelken. :7 Maar ja, jullie doen 't hoofdzakelijk voor het geld. Ook wel begrijpelijk. En uh, wat betreft de geruchten rondom de single-player

DLC; die komt vooralsnog toch niet tot z'n recht aangezien ze 't té druk hebben met GTA Online.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wederom zo'n overbodige akkefietje wat er niet in hoefde te zitten. Maar proficiat Rockstar met 't uitbrengen van de zoveelste doelloze

update! Jullie bewijzen jezelf dubbel én dwars dat jullie de ware opvolgers zijn van EA, of anders gezegd; R* is GTA Online gewoon flink aan

het uitmelken. :7 Maar ja, jullie doen 't hoofdzakelijk voor het geld. Ook wel begrijpelijk. En uh, wat betreft de geruchten rondom de single-player

DLC; die komt vooralsnog toch niet tot z'n recht aangezien ze 't té druk hebben met GTA Online.

Welk foutje zie jij dan?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat probeer je hiermee aan te duiden? 'k Zei op een héél kalme toon dat R* wél wat kon bezuinigen op de volstrekt onnodige updates die ze om 'n

maand erin plempen, dat begreep je vanzelfsprekend toch ook wel óf niet? :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik speel die adversary modes niet maar ik vind het niet erg dat ze het erin gooien. trouwens updates kosten voor ps4 toch geen geld dus geld krijgt rockstar hier niet echt van hahahhaa

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik speel die adversary modes niet maar ik vind het niet erg dat ze het erin gooien. trouwens updates kosten voor ps4 toch geen geld dus geld krijgt rockstar hier niet echt van hahahhaa

*hint* haaien kaarten in het Engels. Yep, that's right!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik speel die adversary modes niet maar ik vind het niet erg dat ze het erin gooien. trouwens updates kosten voor ps4 toch geen geld dus geld krijgt rockstar hier niet echt van hahahhaa

*hint* haaien kaarten in het Engels. Yep, that's right!

euhm veel spelers hebben zoveel ingame cash dat ze geen shark cards nodig hebben. en over het algemeen gooi ik geen geld weg aan shark cards dus ik speel nog steeds op mijn eigen mannier. en aan die adversary mode daar heb je geen shark cards voor nodig want daar krijg je geld voor. de rest van de updates enzo ja daa rheb je geld voor nodig maar ik had het puur o0ver de adversary modes zelf

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...