Jump to content
Geplaatst:
comment_2392595

10qxm9z.jpg

Ontwikkelaar: Naughty Dog

Uitgever: Sony

Genre: Action-adventure

Platforms: PS4

Aantal spelers: SP: 1 speler, MP: 2-?

Release: 10 mei 2016

Demo: X

Voor de laatste keer op avontuur met Nathan Drake en zijn maten!

Het duurt nog maar 4 dagen, maar ik kan niet meer wachten.

Reviews zijn nu al te lezen: metacriti, 94!

Superveel video-materiaal te vinden via de PlayStation YT channel, ik heb er een paar geselecteerd:

Story Trailer:

Madagascar gameplay:

Sam Pursuit gameplay:

Best bizar dat Uncharted 4 nog geen topic heeft, zo een beetje de grootste release van 2016. Veel PS4 eigenaren hier op het forum en Uncharted is eigenlijk wel het symbool van PlayStation geworden puh2.gif

Brand maar los!

Ik heb hem in ieder geval al gepre-ordered static.gif

• Reacties 96
  • Bezichtigingen 12k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2393322

Ik niet. Ik hoop dat ik het spel dadelijk wel binnenkrijg want volgens mij is er een probleem bij PostNL, of met de post zelf, of met de app. Volgens de app is het pakketje nog in het sorteercentrum op dit uur, wat al raar zou zijn. En ook op de website van bol.com kan ik het pakketje al helemaal niet volgen...

Hopelijk krijg ik hem toch binnen vandaag.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2393337

Hopelijk krijg ik hem toch binnen vandaag.

Ik hoop het ook voor je.

Ik heb chapter 1 tot en met 5 gespeeld en dit is wel gewoon echt hele goeie shit! Dit is eigenlijk waarvoor je een ps4 zou kopen. Damn, wat ziet het er goed uit en speelt het lekker. Dit is next-gen!

Geplaatst:
comment_2393338

Zo, geen paniek meer voor mij: de chauffeur is onderweg. Heb zonet ook mijn pre-order DLC-codes gekregen via mail dus ik ben er klaar voor. Binnen een uur of twee kan ik aan de slag. Gelukkig is het ook iets slechter weer buiten, dan heb ik tenminste een excuus :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2393339

Haha, lekker ouwe! Het is dat ik vandaag werkcollege heb, anders zou ik nooit nu in de trein zitten naar school. Geniet ervan :Y

Vanavond ga ik dat spel knallen tot mijn ogen vierkant zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2393368

Overigens zat er ook al best veel Spaans in, dat hadden ze wel even mogen vertalen. (hoewel ik het zelf wel kan lezen, maar voor die geen Spaans spreken) :puh:

Hah, nee! Dat is juist mooi haha :puh:

Op die manier wordt je nog meer in de protagonist verplaatst imo. Standaard Uncharted, in deel 2 loop je een paar hoofdstukken met een Tibetaan die continu iets tegen je roept waar je niks van begrijpt en andersom geldt hetzelfde, maar in die korte tijd vorm je met hem alsnog een hele sterke bond.

Geplaatst:
comment_2393456

Als ik jou was, zou ik eerst de vorige 3 games spelen. Want dan ken je de personages beter, heb je er een grotere emotionele band mee, en weet je wat ze allemaal al hebben meegemaakt. Ik denk dat het spel dan ook veel leuker is.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2393485

Is het spel aan te raden, als je nog nooit een Uncharted game hebt aangeraakt?

Must-have voor elke ps4 eigenaar, zo simpel is het. Maar het is gewoon zonde om de eerdere delen niet te spelen om precies wat Platypus zegt.

Ik ben nu bij chapter 8 en wat mooi, wat mooi, wat mooi!

De grotere levels zorgen er echt voor dat gunplay en stealthplay beter zijn dan ooit :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.