Geplaatst: 30 juli 200519 jaren comment_196096 Heej! De laatste tijden heb ik wat filmpjes gemaakt maar ze zijn te groot voor de gtagames site!Weet iemand een site waar ik me filmpjes en andere bestanden kan uploaden zodat anderen ze daarvan weer kunnen downloaden? Alvast heel erg bedankt!
Geplaatst: 30 juli 200519 jaren comment_196100 je moet ze met een programma hebben dat je codec van het filmpje kan veranderen zodat het kleiner wordt.. er zit als het goed is bij fraps zo'n linkje naar zo'n website
Geplaatst: 30 juli 200519 jaren Auteur comment_196107 Ik snap het ff niet:S bij fraps vind ik geen 1 link:S ik wil gewoon een site waar je je bestanden kan uploaden PB me anders maar met zo een link
Geplaatst: 30 juli 200519 jaren Auteur comment_196130 PB me voor het filmpje/link het is me nu tog egt gelukt:-)
Geplaatst: 30 juli 200519 jaren comment_196138 http://www.rapidshare.de is een goede maar je moet wel de link behouden. Met hele grote filmpjes duurt het wel een paar uur om het te uploaden.
Heej!
De laatste tijden heb ik wat filmpjes gemaakt maar ze zijn te groot voor de gtagames site!Weet iemand een site waar ik me filmpjes en andere bestanden kan uploaden zodat anderen ze daarvan weer kunnen downloaden?
Alvast heel erg bedankt!