July 30, 200520 yr Heej iedereen! Ik heb een filmpje gemaalt van mijn 3 lievelings gemodde wagens een soort test ritje! PB me voor de link want die mag ik namelijk niet geven
July 30, 200520 yr waarom zou je die niet mogen geven? want als je hem host met rapidshare dan kan je gerust de link hier neerzetten.
August 1, 200520 yr ik vondt het alvast leuk maar ik heb een vraagje : zitten die auto's in het spel want ik heb die auto's nog nooit gezien dat zijn echt wel heel heel heel schone wagens ze :'D Edited August 1, 200520 yr by iLoveGta
August 1, 200520 yr zitten die auto's in het spel want ik heb die auto's nog nooit gezien : hij heeft ze met een mod gedownload (of vergis ik mij )
August 5, 200520 yr ik vondt het alvast leuk maar ik heb een vraagje :zitten die auto's in het spel want ik heb die auto's nog nooit gezien dat zijn echt wel heel heel heel schone wagens ze :'D mijn gemodde wagens Le-zen Edited August 5, 200520 yr by DeRCT
Heej iedereen!
Ik heb een filmpje gemaalt van mijn 3 lievelings gemodde wagens een soort test ritje! PB me voor de link want die mag ik namelijk niet geven