Jump to content

Finance and Felony update


mekane

Recommended Posts

Ik heb vanochtend Bassieboy het R* artikel met het nieuws gepb't, waarschijnlijk komt er dus gauw een nieuwsartikel.

CEO van je eigen criminele enterprise, klinkt erg cool maar tegelijkertijd ook als iets voor de elite van GTA:Online icon_rolleyes.gif

Uit het R* artikel:

Associates recover Special Cargo in Buy missions arranged by the CEO.

actual_1464349354.jpg

Ik speel haast geen GTA:O, maar dit lijkt dan wel weer zo een update met ook echt nieuwe gameplay/missies. Denk wel dat me beschikbaar ga stellen voor een CEO om weer aan de bak te kunnen puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor weddenschappen bedoel je dan precies? :puh:

Voor zover ik weet kan je alleen weddenschappen afsluiten bij races als er genoeg deelnemers geld inleggen. Daar heb je de kans voor nadat je bolide hebt gekozen en het even wachten is op de rest van de deelnemers. Je kan inzetten op jezelf op op je tegenstander. Als je de enige bent dit geld inzet, dan wordt de weddenschap ook niet geaccepteerd. Je kan ook niet samen met je vriend afspreken om allebei op hem geld in te zetten en hem dan ook te laten eindigen als #1. Het betting systeem van GTA:Online is zover ik weet wel glitchvrij.

Link to comment
Delen op andere websites

Die foto die Franky heeft gedeeld ziet er wel interessant uit, die vliegtuig crash doet mij eerlijk gezegd wel een beetje denken aan de Grand Theft Auto V storyline missie Caida Libre waar je een vliegtuig uit de lucht schiet voor Martin Madrazo.

Link to comment
Delen op andere websites

ze lopen een beetje achter in de nieuwssectie :*D

werd zelfs al in de opstartschermen van gta online weergegeven.

Heb je helemaal gelijk in, spijtig dat het zo is gebeurd. Bas heeft zijn best gedaan en dit is het resultaat.

Bedankt voor dit topic als reminder, maar toch een vriendelijk verzoek om verder te praten onder het nieuwsbericht :tu:

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...