Jump to content
Geplaatst:
comment_2397302

Hallo beste forummers,

Ik heb een vraagje omtrent iPad's. Ik ben van plan om voor de vakantie (duurt niet heel lang meer) een iPad te kopen om in de auto series te kijken en spelletjes te doen en daarnaast ook voor thuisgebruik. (wellicht iets minder met de laptop gaan werken en iets meer de iPad gebruiken. Ik ben zelf in het bezit van een iPhone waar ik heel gelukkig mee ben. Vandaar ook mijn keuze voor een iPad, mijn moeder heeft een Android tablet, maar daar heb ik niet zoveel mee.

Nu heb ik een iPad op het oog. (Eerst ging ik voor de iPad Air, maar die is helaas niet meer bij de media markt te koop.)

Ik zag de iPad Air 2 die 3 mogelijkheden heeft: 16gb, 64gb en 128gb. Nou die laatste valt sowieso af, maar wat heb je nou eigenlijk nodig? Heb ik 64gb nodig of heb ik aan 16gb wel genoeg?

Ik zit niet meer op school en ik ga hem ook niet voor dergelijke doeleinden gebruiken.

Wat wil ik ermee?

• Spelletjes op spelen (Simulator games vooral!)
  • Films en series kijken via netflix
  • Muziek op zetten
  • Gebruiken als lichtelijke vervanging voor mijn laptop waarschijnlijk

Wie kan mij een oplossing bieden en/of heeft ervaring met iPad's.

Prijzen iPad Air 2

- 16gb 439 euro

- 64gb 539 euro

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2405078

Horizon kijken gaat prima op een iPad 2, doe ik ook en is mij nog nooit tegengevallen.

Twitch weet ik dan weer niet, maar als je af en toe ook wilt internetten of facebooken zou ik verder kijken want hij kan af en toe nogal traag zijn.

Geplaatst:
comment_2405087

Mijn moeder had een iPad 2, bijna niks werkte een half jaar geleden niet meer. :7 Je kunt ook een Air/4 kopen op afbetaling, heeft mn ma ook gedaan. :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3

Geplaatst:
comment_2405381

Ik ben uiteindelijk voor een iPad mini 1 gegaan. Kon deze krasloos overkopen voor 150 en vond het zelf wel een prima deal. Het gaat me puur en alleen om horizon go en twitch. Wellicht wat andere kleine apps maar zeker geen social media. Daar gebruik ik mijn iPhone wel voor. Anyhoozle, toch bedankt voor de reacties.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.