Jump to content
Geplaatst:
comment_2398049

FIFA 17

Ontwikkelaar: EA Sports

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport

Platforms: PC, Xbox One, PS4, (Old-gen?)

Aantal spelers: 1 - 10?

Release: 29 september 2016

Demo: TBA

Met een compleet nieuwe engine!

• Reacties 124
  • Bezichtigingen 66.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2409577

The Journey is echt verschrikkelijk slecht uitgewerkt. Je wordt sowieso uitgeleend, maakt niet uit hoe goed je speelt. Had ik dat geweten, dan had ik niet getekend voor een degradatiekandidaat in de Premier League. Ik tekende daar met het oog op speelkansen, maar neen, je wordt sowieso uitgeleend. Alsof ik ga willen terugkeren naar een degradatiekandidaat nadat ik de Championship ga kapotgespeeld hebben..

Oh enne, Harry Kane die bij West Brom tekent? Jahoor. Mooi gescript, EA. :7

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2409591

Ja, vond ik ook. Vond het ook jammer dat ik bij het championship niet het seizoen kon afmaken omdat we daar ook kampioen konden worden. Het idee is mooi maar inderdaad kan de uitwerking veel beter!

Geplaatst:
comment_2409593

Ja, vond ik ook. Vond het ook jammer dat ik bij het championship niet het seizoen kon afmaken omdat we daar ook kampioen konden worden. Het idee is mooi maar inderdaad kan de uitwerking veel beter!

Ah, dat staat mij dus ook te wachten. Ben nog niet klaar met The Journey, voor alle duidelijkheid. :D
Geplaatst:
comment_2409606

Had hetzelfde, heb Everton gekozen zodat ik hopelijk bij een van de Manchesters kon eindigen, maar helaas. Everton speelt ook nog eens alle wedstrijden met een 523 opstelling, echt verschrikkelijk. Een 2 mans middenveld kan helemaal niks.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2410574

Kan iemand me helpen met een bepaalde "skillmove"? Soms als ik een fake shot doe en het mislukt een beetje, sleep ik de bal heerlijk mee. Hoe heet dit? Ik wil namelijk opzoeken hoe ik dit precies moet doen.

Geplaatst:
comment_2410580

Kan iemand me helpen met een bepaalde "skillmove"? Soms als ik een fake shot doe en het mislukt een beetje, sleep ik de bal heerlijk mee. Hoe heet dit? Ik wil namelijk opzoeken hoe ik dit precies moet doen.

Bedoel je misschien de Ball Roll?

Geplaatst:
comment_2410581

Nope, de speler sleept de bal echt mee in mijn geval zonder dat ik de rechter analoge stick gebruik.

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2410619

Nope, de speler sleept de bal echt mee in mijn geval zonder dat ik de rechter analoge stick gebruik.

Volgens mij heet dit de 'Scoop'

Held, dat is het inderdaad! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.