Jump to content
Geplaatst:
comment_2398049

FIFA 17

Ontwikkelaar: EA Sports

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Sport

Platforms: PC, Xbox One, PS4, (Old-gen?)

Aantal spelers: 1 - 10?

Release: 29 september 2016

Demo: TBA

Met een compleet nieuwe engine!

• Reacties 124
  • Bezichtigingen 66.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2410645

Met FIFA 16 moest je de analoge joystick met een boog/halve cirkel draaien i.c.m. een fake shot/pass. Heb je dat al geprobeerd?

Als je een scoop naar links wil doen, dus zo een draai geven aan de stick:

21B6-500x500.png

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2411622

Wat vinden jullie van een Copa America toernooi voor dit forum?

Ik zou meedoen, maar aangezien mijn huidige toernooi ook niet veel inschrijving kent, denk ik dat dit niet wel inschrijvingen krijgen.

Wist helemaal niet dat er al een toernooi was haha. Schrijf je in iedereen!

http://www.gtaforum.nl/topic/136922-45-stars-tournament-fifa-17-ps4-inschijftopic/

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2414540

Sinds een bepaalde FIFA is de CPU gewoon onuitstaanbaar. Constant balbezit spelen. Ik stond net 0-1 voor en de CPU zit gewoon vrolijk rond te passen achteraan. Dit kan toch niet??

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2414547

Sinds een bepaalde FIFA is de CPU gewoon onuitstaanbaar. Constant balbezit spelen. Ik stond net 0-1 voor en de CPU zit gewoon vrolijk rond te passen achteraan. Dit kan toch niet??

Ik speel carriére met eigen speler. Daar valt het wel erg mee. (Professioneel Niveau iig)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2416225

Heel gemeen.. Ik snap dat het voor de mindere speler ook leuker is, maar het is gewoon matchfixing. Zo kom je dus nooit divisies hoger zonder echt uitzonderlijk goed te zijn.. :o

Naaiend :@ Ik geloofde er nooit in, zielig gewoon. FIFA 18 massaal boycotten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.