Geplaatst: 12 juni 20168 jaren comment_2398941 Hey there. Veel van jullie kennen mij als 'WZN reporter'. Ik kreeg ontzettend veel leuke reactie op mijn berichten, daarom ga ik er mee door. Omdat ik per 23 juni EINDELIJK klaar ben met school, heb ik genoeg tijd. Natuurlijk kan ik het niet alleen. Dus: wie heeft zin om mee te doen met dit concept? Als fotograaf (Snapmatic) of filmen. Of 'redacteur'? Stuur mij een PB voor meer info, of reageer hieronder.
Geplaatst: 16 juni 20168 jaren comment_2399731 Wat bedoel je precies? Fiction over wat er in de GTAV wereld gebeurd?
Geplaatst: 17 juni 20168 jaren Auteur comment_2399851 Wat bedoel je precies? Fiction over wat er in de GTAV wereld gebeurd? Ja
Geplaatst: 17 juni 20168 jaren comment_2399878 Hi, Ik doe ongeveer het zelfde maar dan op instagram @WeazelNewsTV Bewerkt: 21 juni 20168 jaren door PrioX
Hey there.
Veel van jullie kennen mij als 'WZN reporter'. Ik kreeg ontzettend veel leuke reactie op mijn berichten, daarom ga ik er mee door.
Omdat ik per 23 juni EINDELIJK klaar ben met school, heb ik genoeg tijd.
Natuurlijk kan ik het niet alleen.
Dus: wie heeft zin om mee te doen met dit concept?
Als fotograaf (Snapmatic) of filmen. Of 'redacteur'? Stuur mij een PB voor meer info, of reageer hieronder.