Jump to content
Geplaatst:
comment_2399449

Hey allemaal,

Had een vraagje. Ik heb op dit moment 1 character net boven level 50 ( weet is niet zoveel) maar ben niet geheel tevreden meer met het gezicht. Nu heb ik geprobeerd via barbershop en kledingshops om het er beter te laten uit zien maar dat werkt niet echt.

Als ik naar character swap ga kan ik een niet gebruikte 2de character wel helemaal opnieuw editen maar ben dan bang dat al mijn voortgang en dergelijke niet overgezet is waardoor ik volledig opnieuw moet beginnen en eerlijk gezegd zie ik dat niet zo zitten. Is er een andere manier om het gezicht van mijn character te veranderen?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2414128

Wat kan je behalve de huidskleur nog meer veranderen?

(belangrijke dingen bedoel ik, niet wat altijd wel kan bij de barber en tattooshop etc.)

Alles behalve geslacht denk ik, net zoals je voor de eerste keer je character aanmaakt. Dus ogen, lippen, kin, neus,.....

Geplaatst:
comment_2414753

Zo vaak als je wil. smile3.gif

Ik had m'n character aangepast voor 100k, enkele uren verder een sigaret gaan roken (irl), langer dan 15 minuten. Toen ik terug kwam was ik uit de sessie gesmeten "due to inactivity". Ik probeer om terug GTA Online te joinen en ik kom terug op het scherm om de character aan te passen! Gratis!

Wel handig, want ik was toch nog niet 100% tevreden :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.