Jump to content
Geplaatst:
comment_2400270

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

Voor technische vragen, kun je hier terecht.

• Reacties 506
  • Bezichtigingen 108.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2438363

VIP is vergelijkbaar met CEO.

Om VIP te kunnen worden moet je 50.000 dollar bezitten. (Het kost verder geen geld)

Als VIP kan je onder andere de VIP works en VIP challanges doen.

Je kan 4 uur VIP blijven, hierna moet je 12 uur wachten voordat je weer een VIP kan zijn.

Geplaatst:
comment_2438423
17 minuten geleden, Skullz-000 zei:

Dit hangt af van of ze voor of na de hangar update zijn uitgekomen. :) 

Voor = pegasus

Na = hangar?

Dus voor een newbie onmogelijk vooraf te bepalen?

Geplaatst:
comment_2438426

Ik heb een klein vraagje: in je biker clubhuis heb je de mogelijkheid om te darten of armpje te drukken. Normaal gesproken als je dit samen met iemand doet buiten het clubhuis word je uit de sessie gehaald en telt het als een job, maar hoe zit dit in het clubhuis? Kan je daar gewoon darten in de sessie zelf, dus dat de anderen tussen de dartpijlen door kunnen lopen, of word je dan ook uit de sessie gehaald?

Geplaatst:
comment_2438449
23 uur geleden, Wollongong zei:

Ik heb inmiddels drie (of vier?) vliegtuigen, maar slechts eentje kan ik oproepen via Pegasus, de rest via pause-menu. Waar zit dat verschil precies in?

Vliegtuigen van Smuggler's Run update kan je gewoon opvragen via Interaction Menu - Vehicles.

Alle helikopters en vliegtuigen van vóór die update zijn allemaal Pegashit. Zet je die Pegashit vliegtuigen in je hangar,

heb je eigenlijk twee versies die luchtvoertuigen, Pegashit en hangar versies.

Bewerkt: door SilverRST

Geplaatst:
comment_2438450
39 minuten geleden, SilverRST zei:

Vliegtuigen van Smuggler's Run update kan je gewoon opvragen via Interaction Menu - Vehicles.

Alle helikopters en vliegtuigen van vóór die update zijn allemaal Pegashit. Zet je die Pegashit vliegtuigen in je hangar,

heb je eigenlijk twee versies die luchtvoertuigen, Pegashit en hangar versies.

Waarom kan ik mijn buzzard dan niet in mijn hangar zetten..?

Geplaatst:
comment_2438476
1 uur geleden, Tommie59 zei:

^ Heb je dan de Buzzard via Pegasus besteld of via SecuroServ?

Als je hem via SecuroServ besteld kan je hem niet in je hangar stallen.

Pegasus (want als MC)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.