Jump to content
Geplaatst:
comment_2400270

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

Voor technische vragen, kun je hier terecht.

• Reacties 506
  • Bezichtigingen 108.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2462893

nog ff  een vraag heb me namelijk een custom auto shop gekocht en de eerste keer kon ik ook mijn auto daar customizen, alleen dat kan dus niet meer. Iemand enig idee hoe dat kan.....

• 10 maanden later...
  • 1 year later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_2471731

Hallo, ik heb sinds kort een xbox serie x gekocht en daarvoor had ik altijd de xbox one. Ik vroeg mij af als ik nu gta voor de serie x koop zodat ik gta+ kan, of ik dan wel nog samen kan spelen met mensen die nog gewoon de xbox one hebben en dus ook gta voor de xbox one.

Geplaatst:
comment_2471738
Op 27-11-2023 om 19:05, JoyceD11 zei:

Hallo, ik heb sinds kort een xbox serie x gekocht en daarvoor had ik altijd de xbox one. Ik vroeg mij af als ik nu gta voor de serie x koop zodat ik gta+ kan, of ik dan wel nog samen kan spelen met mensen die nog gewoon de xbox one hebben en dus ook gta voor de xbox one.

Nee, GTA Online ondersteunt geen crossplay tussen de verschillende versies. Als je de Series X versie koopt kun je alleen met spelers die ook een Series X hebben spelen. :) 

Tevens, als je je karakter overzet naar de Series X, kun je deze ook niet meer gebruiken op de normale Xbox One.

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_2473597

Hallo GTA gamers,

Samen met mijn neefje speel ik online GTA hij thuis op een PS5 en ik op een PS5 , is het mogelijk wanneer hij een keer komt logeren om bij mij op een console op elk ons eigen account online te spelen? 
Goed om te weten, zelf heb ik op mijn accoúnt Playstation Plus actief staan.

Hoor het graag.

Groetjes, Joost

Bewerkt: door Joost01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.