Jump to content
Geplaatst:
comment_2403956

Jo iedereen,

Wat is wat jou betreft de zomerhit van 2016? Het gaat niet zo zeer om muziek wat de bekende radiostations als zomer hit bestempelen maar om wat JIJ vindt. Ik ben benieuwd!

Zie hier de mijnes, ik ben normaal gesproken niet zo van de mainstream muziek maar deze is toch wel errug lekker.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=2Y6Nne8RvaA

Is het liedje wat jij wilde posten al gepost? Quote het bericht! (quote steeds het originele bericht. Dit om quote pyramides te voorkomen.)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2403971

Dit jaar nog niet echt een knaller gehoord die er bovenuit springt. Dus tot die tijd:

. De leukste nummers zijn toch altijd de nummers waarbij je kan bier drinken en     roepen. :puh:
Geplaatst:
comment_2403987

Voor mij absoluut de eerste nieuwe song die The Stone Roses na een stilte van 20 jaar uitbrachten. Tekstueel niet echt diep, maar het zit zo goed in elkaar, verdomme.

Geplaatst:
comment_2403999

Voor mij absoluut de eerste nieuwe song die The Stone Roses na een stilte van 20 jaar uitbrachten. Tekstueel niet echt diep, maar het zit zo goed in elkaar, verdomme.

Klinkt inderdaad wel goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.