Zo, als fanatiek gamer op zowel de Xbox als de PC weet ik dat race games en spellen als Fifa gewoon kut zijn om met een toetsenbord te spelen. Ik prop daarom regelmatig een Xbox controller in m'n pc. Hiervoor gebruik ik altijd een van m'n USB porten die op mijn toetsenbord zitten. Ik wilde gister echter weer een potje Fifa spelen maar toen ik m'n controller in m'n toetsenbord deed ging het lampje op de controller na een halve seconde uit en kreeg ik op m'n scherm de melding dat de stroomtoevoer niet genoeg was via deze USB port, dit terwijl hij het vroeger in dezelfde porten wel altijd deed.
Hoezo gebeurd dit ineens en is het op te lossen zodat ik niet een van m'n poorten achterin m'n PC hoef te gebruiken? (Zit namelijk in een dichte kast waar ik niet zomaar bij kan.)
Zo, als fanatiek gamer op zowel de Xbox als de PC weet ik dat race games en spellen als Fifa gewoon kut zijn om met een toetsenbord te spelen. Ik prop daarom regelmatig een Xbox controller in m'n pc. Hiervoor gebruik ik altijd een van m'n USB porten die op mijn toetsenbord zitten.
Ik wilde gister echter weer een potje Fifa spelen maar toen ik m'n controller in m'n toetsenbord deed ging het lampje op de controller na een halve seconde uit en kreeg ik op m'n scherm de melding dat de stroomtoevoer niet genoeg was via deze USB port, dit terwijl hij het vroeger in dezelfde porten wel altijd deed.
Hoezo gebeurd dit ineens en is het op te lossen zodat ik niet een van m'n poorten achterin m'n PC hoef te gebruiken? (Zit namelijk in een dichte kast waar ik niet zomaar bij kan.)