Merk pc of samengesteld: Goedkoopste optie, dus samengesteld lijkt me?
Benodigde randapparatuur: Geluidboxen heb ik, de rest moet nog.
Besturingssysteem: Windows
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Heel eventueel de SSD uit mijn laptop, maar liever nieuwe
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Goedkoopste optie
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee
Hoi, ik zit er over na te denken om eens weer een desktop te nemen. Heb nu zo'n 7,8 jaar een laptop gehad. De huidige is ook weer 3 jaar oud.
Over de prijs, heb eigenlijk vrij weinig verstand van hoe duur het is. Maar 1000 euro wordt sowieso te veel, als het kan meer in de richtig van 600/700.
Vereisten,
Spellen als Cities Skylines, ARK, rocket league, wil ik iig goed kunnen spelen, en binnenkort ook bv planet coaster. Ik hoef het niet op Ultra te kunnen spelen, maar wel gewoon op high. De nieuwe spellen dus ook graag op high, of iig meer dan gemiddeld. SSD is ook een vereiste, ik ga niet weer terug naar een HDD .
Budget: ???
Doel: Games
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Goedkoopste optie, dus samengesteld lijkt me?
Benodigde randapparatuur: Geluidboxen heb ik, de rest moet nog.
Besturingssysteem: Windows
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Heel eventueel de SSD uit mijn laptop, maar liever nieuwe
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Goedkoopste optie
Extra koeling (voor overklokken)?: Nee
Hoi, ik zit er over na te denken om eens weer een desktop te nemen. Heb nu zo'n 7,8 jaar een laptop gehad. De huidige is ook weer 3 jaar oud.
Over de prijs, heb eigenlijk vrij weinig verstand van hoe duur het is. Maar 1000 euro wordt sowieso te veel, als het kan meer in de richtig van 600/700.
Vereisten,
Spellen als Cities Skylines, ARK, rocket league, wil ik iig goed kunnen spelen, en binnenkort ook bv planet coaster. Ik hoef het niet op Ultra te kunnen spelen, maar wel gewoon op high. De nieuwe spellen dus ook graag op high, of iig meer dan gemiddeld. SSD is ook een vereiste, ik ga niet weer terug naar een HDD
.