Nadat ik gisteren met FrankyFourFingers een tijdje gebabbeld heb over films in onze chatbox en ik laatst met een vriend van mij een zekere film (zometeen meer hierover) heb bekeken maak ik dit topic aan.
In sommige films kun je het best blanco instappen; zonder enige voorkennis! Zodoende heb ik een hele tijd een vriend van mij voorgehouden een zekere film te bekijken zonder hem de naam te vertellen zodat hij geen trailer of box-art van de film op kon zoeken. De trailers en box-arts bevatten namelijk flinke spoilers.
tl;dr: Welke films raad jij aan waar men het best blanco in kan stappen?
Lokaal reglement
Maak gebruik van sjabloon bij het delen van een film;
Laat daarbij naar eigen inzicht delen leeg die het kijkplezier verpesten;
Plaats elke vorm van spoilers mét een duidelijke waarschuwing in een spoiler-tag;
Gebruik spoilertags uitsluitend voor spoilers, niet voor andere zaken.
Sjabloon
[table=simple][b]Naam[/b]|Naam van de film
[b]Jaar[/b]|Jaar van uitgave van de film
[b]Genre[/b]|Genre(s)
[b]Vermijden[/b]|Zaken die vermeden moeten worden voor het bekijken van de film, bijv. trailers of de box-art
[b]Overige[/b]|Overige zaken; bijv. een korte beschrijving van de plot of een voorkeur van een setting waarin de film bekeken zou moeten worden[/table]
Mijn bijdrage :
[table=simple]Naam|The World's End
Jaar|2013
Genre|Komedie
Vermijden|Trailer, box-art, recensies: alles
Overige|De film is het derde deel uit de ''Cornetto-trilogie'' en naar mijn mening het beste deel. Bekijk de andere twee delen ook eens wanneer deze goed bevalt. De beste setting om deze film te kijken is imo met een klein groepje vrienden onder het genot van wat biertjes of een joint.[/table]
Nadat ik gisteren met FrankyFourFingers een tijdje gebabbeld heb over films in onze chatbox en ik laatst met een vriend van mij een zekere film (zometeen meer hierover) heb bekeken maak ik dit topic aan.
In sommige films kun je het best blanco instappen; zonder enige voorkennis! Zodoende heb ik een hele tijd een vriend van mij voorgehouden een zekere film te bekijken zonder hem de naam te vertellen zodat hij geen trailer of box-art van de film op kon zoeken. De trailers en box-arts bevatten namelijk flinke spoilers.
tl;dr: Welke films raad jij aan waar men het best blanco in kan stappen?
Lokaal reglement
Sjabloon
Mijn bijdrage
:
[table=simple]Naam|The World's End
Jaar|2013
Genre|Komedie
Vermijden|Trailer, box-art, recensies: alles
Overige|De film is het derde deel uit de ''Cornetto-trilogie'' en naar mijn mening het beste deel. Bekijk de andere twee delen ook eens wanneer deze goed bevalt. De beste setting om deze film te kijken is imo met een klein groepje vrienden onder het genot van wat biertjes of een joint.[/table]