Jump to content

Red Dead Redemption 2 (algemeen - spoilervrij)

Geplaatst:
comment_2409953

rdr2_officialart_social.jpg

Ontwikkelaar: Rockstar Studios
Uitgever: Rockstar Games
Genre: free roam / adventure / western
Platforms: XBOX ONE / PS4
Aantal spelers: 1 - ?
Release: 26 oktober 2018

Daar is hij dan, de officiële aankondiging! Red Dead Redemption 2! En het spel komt al, als er niks wordt uitgesteld emo.gif, volgend jaar herfst!

Wat vinden jullie van de naam of hadden jullie liever een compleet nieuw spel(en naam!) in de serie gewild? We zullen het 20 oktober zien, want dan komt de trailer online!

Post hier al jullie speculaties waar jullie denken dat het overgaat, wat je graag wilt, en wat je vooral niet wilt dat in het spel komt. Denk hierbij aan meerdere speelbare characters, online opties, microtransacties, dat soort dingen. Het aftellen is begonnen icon_mrgreen.gif

Trailer #1:

Spoiler

Trailer #2:

Spoiler

Trailer #3:

Spoiler

Gameplay Trailer:

Spoiler

Gameplay Trailer #2:

Spoiler

Launch Trailer:

Spoiler

• Reacties 337
  • Bezichtigingen 32.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2450290
2 minuten geleden, PrioX zei:

Ik heb het in een bootje gedaan. Ik was ook zo weer weg zonder problemen. :puh: 

Ik ga eens een kijkje nemen, eens kijken of het me gaat lukken.

Wat voor bootje heb je daar voor gebruikt ?? een kano ? een roei bootje ? of een motorbootje ??

Geplaatst:
comment_2450291
2 minuten geleden, Pino1982 zei:

Ik ga eens een kijkje nemen, eens kijken of het me gaat lukken.

Wat voor bootje heb je daar voor gebruikt ?? een kano ? een roei bootje ? of een motorbootje ??

Ik heb een kano gebruikt. Had wel moeite een bootje te vinden. Wanneer je er eentje nodig hebt zijn ze nergens te bekennen, en wanneer je ze niet nodig hebt liggen ze in hoopjes bij elkaar. :7 

Geplaatst:
comment_2450292
Zojuist, PrioX zei:

Ik heb een kano gebruikt. Had wel moeite een bootje te vinden. Wanneer je er eentje nodig hebt zijn ze nergens te bekennen, en wanneer je ze niet nodig hebt liggen ze in hoopjes bij elkaar. :7 

Dat is altijd en overal zo, net als bijvoorbeeld sommige plantjes wat je voor de herbelist challenges nodig hebt de hele game overal tevinden en heb je ze nodig kan je ze nergens vinden.

Geplaatst:
comment_2450637
1 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Lijken wel de olie prijzen per maand xD

Inderdaad ja is toch tegek voor woorden.

Stel je begint nu met RDR 2 dan heb nog zo goed als niks en alle geld wat je hebt dat besteed je aan belangrijkere dingen dan aan snel rijzen.

Dat betekend dat als ik of een andere speler dus wat geld wil maken om dus een beetje lekker tekunnen spelen in RDR 2 dat rockstar je dan eigenlijk verplicht om de game tegaan tespelen.

En dat staat dan los van RDR Online wat nog erger is.

Geplaatst:
comment_2450747

Ik heb een vraag over een item waar je waarschijnlijk niet zo makkelijk bij kan.

Mijn vraag is dus of je er bij kan en hoe je er eventueel bij zou kunnen komen.

Volgens de interactive map van RDR 2 zou wat hier op deze afbeelding tezien is een item moeten liggen.rdr2item.thumb.jpg.0f50d6d672f715f24717179b0b0a23eb.jpg

Hier een video er van waar dus mijn marker staat.

Geplaatst:
comment_2450755
1 uur geleden, Pino1982 zei:

Ik heb een vraag over een item waar je waarschijnlijk niet zo makkelijk bij kan.

Mijn vraag is dus of je er bij kan en hoe je er eventueel bij zou kunnen komen.

Volgens de interactive map van RDR 2 zou wat hier op deze afbeelding tezien is een item moeten liggen.

Dat is een fout van de map. Als je op het icoon klik staat er wat meer info, o.a. dat het item in de open haard van The Old Bacchus Place ligt. Dit is het huisje precies aan de overkant van het icoon. 

rdr2mappino.png.29360eeb07a165b284df0c5a9ac27a3f.png

Maar je hebt dit item (een beeldje) al eens gevonden volgens deze post van je. :puh: 

Geplaatst:
comment_2451000
Op 11/22/2018 om 19:20, Pino1982 zei:

Heb ik net gevonden, een interactive map van RDR 2.

https://rdr2map.com

Hij is er nu ook als App in de Google Play Store.

Deze app is geschikt voor android apparaten zo als Samung en andere apparaten waar android op draaid, ik weet niet of deze app ook werkt op apparaten van Apple die op IOS besturing draaien.

Meer informatie kan je vinden in de Google Play Store.

Ik heb deze app op een S9+ Android besturing draaien, werkt goed naar mijn zeggen.

Geplaatst:
comment_2451651
3 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Werkt ook lekker, alleen na de laatste patch was ik mn panorama map kwijt. Van dat ingevroren stel boven Colter.

Okee. Map kwijt ?? dat is vreemd ?? Als je de map hebt dan blijf je die toch gewoon houden ? Of bedoel je dat de interactive map van RDR 2 een update heeft gehad en je de map daar niet meer op ziet ??

Na de laatste patch van ?

RDR 2 ?

RDR 2 interactive map ?

RDR 2 interactive map app ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.