Na lange tijd GTA off geweest te zijn wil ik nu weer gaan spelen ik speelde toen het spel net uit was en door alle problemen destijds niet heel veel online kunnen spelen (slechts level 38). Ik speelde destijds op de PS3 en ik ga mijn account straks overzetten naar PC dus ik ben erg benieuwd naar de sterk verbeterde kwaliteit ten opzichte van de PS3
Nou heb ik de vraag of jullie tips etc. voor mij de “nieuwe ouwe noob” hebben? Ik heb een voor toen groot appartement met garage (vol met auto’s paar dure) en bijna 800k op de rekening. Ik heb meerdere dingen gelezen over nieuw toegevoegde dingen en dit is veel! Hebben jullie zoiets van kijk daar eens naar of probeer dat eens uit…? Zou leuk zijn ik wil straks ook weer in een leuke crew zitten of misschien een MC(?) en is het allemaal nog steeds heel actief?
Zo beste forumcollega's!
Na lange tijd GTA off geweest te zijn wil ik nu weer gaan spelen
ik speelde toen het spel net uit was en door alle problemen destijds niet heel veel online kunnen spelen (slechts level 38). Ik speelde destijds op de PS3 en ik ga mijn account straks overzetten naar PC dus ik ben erg benieuwd naar de sterk verbeterde kwaliteit ten opzichte van de PS3 
Nou heb ik de vraag of jullie tips etc. voor mij de “nieuwe ouwe noob” hebben? Ik heb een voor toen groot appartement met garage (vol met auto’s paar dure) en bijna 800k op de rekening. Ik heb meerdere dingen gelezen over nieuw toegevoegde dingen en dit is veel! Hebben jullie zoiets van kijk daar eens naar of probeer dat eens uit…? Zou leuk zijn
ik wil straks ook weer in een leuke crew zitten of misschien een MC(?) en is het allemaal nog steeds heel actief?
Vast bedankt